Welkom op onze community! @Janine.groen
Goed dat je hier gelijk een topic over opent. Ik help je uiteraard graag verder bij het herstellen van je verbinding!
Fijn dat je zelf al het één en ander hebt geprobeerd. Ik ben meteen het systeem ingedoken om je verbinding uit te meten. Ik zie inderdaad dat er iets niet helemaal goed gaat. Er is namelijk een probleem met de demping.
Om dit voor je op te lossen, heb ik direct een monteur aangestuurd. Je ontvangt hierover een e-mail met een link om de afspraak in te plannen.
In de tussentijd wil ik je graag een Unlimited vouchercode sturen, zodat je in ieder geval online bent. Je kunt hiermee hotspot opzetten en deze verbinden aan je andere apparaten. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik deze meteen naar je toesturen. Laat je het mij weten of je hier gebruik van wil maken?
Mocht ik nog iets anders voor je kunnen doen of heb je nog vragen? Laat het mij dan ook weten. Ik sta altijd klaar om verder te helpen!
@Teresa van Odido daar willen we graag gebruik van maken! Vanmorgen werden we wakker en hadden we wel internet na de stroom eraf gehaald te hebben en er terug op te zetten. Maar helaas valt de wifi vaak weg.
@Janine.groen Ik heb je gelijk een vouchercode gestuurd!
Laat je het mij weten als ik nog ergens anders bij kan helpen?