Beantwoord
Wifi verbinding hapert al weken
Al geruime tijd happert mijn wifi verbinding als ik bv spotify en of videoland gebruik op onderander Macbook, iPad en telefoon.
Hiervoor heb ik al diverse keren ( lees minimaal 9x) klantenservice gebeld.
Alle tips en trucs werden besproken ( kabels erin en eruit, resetten van decoder en modem, kanaal aanpassen e.d.)
Toen ook dit allemaal geen effect had heeft de klantenservice besloten om monteur naar de woning te laten komen om probleem te bekijken en uiteraard te verhelpen.
De monteur kwam er achter dat het modem kuren had, dat het daar mogelijk aan zou liggen en heeft het oude Draytech modem vervangen voor een nieuwe ( zelfde model).
Hij vertelden ( ging er vanuit) dat door deze actie de problemen zijn opgelost en als dat niet zo was dat ik contact op most nemen met de klantenservice van T-Mobile.
Even enkele weken aangekeken en geprobeerd maar al snel kwamen wij er achter dat het niet / minimaal geholpen heeft waarna we de klantenservice wederom hebben gebeld.
tussen het plaatsen van het nieuwe modem tot op heden heb ik veelvuldig contact opgenomen met de klantenservice met de vraag of men ons van het streaming / wifi probleem af kunnen helpen.
De medewerker die ik gisteren aan de lijn had ( naam is mij ontschoten) trok nog 1 maal de trucendoos open, maar concludeerde al snel dat hij niets voor mij kon betekenen.
Ook het meedenken van mijn zijde over een ( mogelijke) oplossing werd niet gehoord en volgens hem kon Tmobile niets meer voor mij beteken qua oplossing ( nieuwe apparatuur / modem, wifi versterkers oid) en was het misschien verstandiger om het contract op te zeggen!!
Doordat wij en Tmobile volgens hem geen goede combinatie zijn.
Ik betreur dit en zou graag willen dat Tmobile met een ( goede) oplossing komt voor een probleem wat al maanden loopt en de klant niet in de kou laat staan.
hopend op begrip en snel antwoord verblijf ik
met vriendelijke groet
Andre
Hiervoor heb ik al diverse keren ( lees minimaal 9x) klantenservice gebeld.
Alle tips en trucs werden besproken ( kabels erin en eruit, resetten van decoder en modem, kanaal aanpassen e.d.)
Toen ook dit allemaal geen effect had heeft de klantenservice besloten om monteur naar de woning te laten komen om probleem te bekijken en uiteraard te verhelpen.
De monteur kwam er achter dat het modem kuren had, dat het daar mogelijk aan zou liggen en heeft het oude Draytech modem vervangen voor een nieuwe ( zelfde model).
Hij vertelden ( ging er vanuit) dat door deze actie de problemen zijn opgelost en als dat niet zo was dat ik contact op most nemen met de klantenservice van T-Mobile.
Even enkele weken aangekeken en geprobeerd maar al snel kwamen wij er achter dat het niet / minimaal geholpen heeft waarna we de klantenservice wederom hebben gebeld.
tussen het plaatsen van het nieuwe modem tot op heden heb ik veelvuldig contact opgenomen met de klantenservice met de vraag of men ons van het streaming / wifi probleem af kunnen helpen.
De medewerker die ik gisteren aan de lijn had ( naam is mij ontschoten) trok nog 1 maal de trucendoos open, maar concludeerde al snel dat hij niets voor mij kon betekenen.
Ook het meedenken van mijn zijde over een ( mogelijke) oplossing werd niet gehoord en volgens hem kon Tmobile niets meer voor mij beteken qua oplossing ( nieuwe apparatuur / modem, wifi versterkers oid) en was het misschien verstandiger om het contract op te zeggen!!
Doordat wij en Tmobile volgens hem geen goede combinatie zijn.
Ik betreur dit en zou graag willen dat Tmobile met een ( goede) oplossing komt voor een probleem wat al maanden loopt en de klant niet in de kou laat staan.
hopend op begrip en snel antwoord verblijf ik
met vriendelijke groet
Andre
Beste antwoord door staub
Hallo sander / andere leden
De monteur is bij mij thuis geweest, heeft alles doorgemeten, bekeken e.d. en besloten om een accespoint te installeren om de WiFi verbinding constanter en meer op snelheid te houden.
Tijdens de metingen bleek al snel dat de verbinding inderdaad erg onstabiel is en allerlei haperingen te ervaren waren.dit had ik ookal opgeslagen dmv printscreens en foto's van mijn eigen metingen.
Nu is het een kwestie van afwachten, proberen en gebruiken of dit het probleem tackeld.
Ff afwachten dus en tot die tijd duimen...
Bekijk origineelDe monteur is bij mij thuis geweest, heeft alles doorgemeten, bekeken e.d. en besloten om een accespoint te installeren om de WiFi verbinding constanter en meer op snelheid te houden.
Tijdens de metingen bleek al snel dat de verbinding inderdaad erg onstabiel is en allerlei haperingen te ervaren waren.dit had ik ookal opgeslagen dmv printscreens en foto's van mijn eigen metingen.
Nu is het een kwestie van afwachten, proberen en gebruiken of dit het probleem tackeld.
Ff afwachten dus en tot die tijd duimen...
Sander schreef:
Hoi staub,
Zoals Hidden aangeeft is zo'n test vrij kort en wilt niet alles zeggen. Bij wijze van uitzondering kijken we nu toch nog even naar andere mogelijkheden, zoals we zojuist besproken hebben. Laat je ons in dit topic weten wat hier uitkomt?
Zoals Hidden aangeeft is zo'n test vrij kort en wilt niet alles zeggen. Bij wijze van uitzondering kijken we nu toch nog even naar andere mogelijkheden, zoals we zojuist besproken hebben. Laat je ons in dit topic weten wat hier uitkomt?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.