Beantwoord
Wifi snelheid T-Mobile Thuis
Ik heb een overeenkomst voor T-Mobile Thuis 500.
Mijn Wifi snelheid komt - direct naast het modem zittend - op al mijn apparaten (MacBookPro, iPad, iPhone) niet boven de 70Mbps.
Dat vind ik wel erg aan de lage kant.
Wat te doen?
Mijn Wifi snelheid komt - direct naast het modem zittend - op al mijn apparaten (MacBookPro, iPad, iPhone) niet boven de 70Mbps.
Dat vind ik wel erg aan de lage kant.
Wat te doen?
Beste antwoord door Eric_E
70 Mbps is niet eens zo heel slecht. Maximaal haalbaar (op 801.n) is misschien 100 Mbps. Maar dan moet je geen 'last' hebben van routers van de buren etc.
Je zou nog eens kunnen kijken of je op een (redelijk) vrij kanaal zit met een programma als inSSIDer van Metageek.
En ook de bandbreedte (20 of 40 Mhz) kan invloed hebben. Over het algemeen is 40 Mhz beter tenzij er erg veel netwerken in de buurt zijn, dan kan 20 Mhz toch sneller blijken te zijn.
Bekijk origineelJe zou nog eens kunnen kijken of je op een (redelijk) vrij kanaal zit met een programma als inSSIDer van Metageek.
En ook de bandbreedte (20 of 40 Mhz) kan invloed hebben. Over het algemeen is 40 Mhz beter tenzij er erg veel netwerken in de buurt zijn, dan kan 20 Mhz toch sneller blijken te zijn.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.