Skip to main content
Beantwoord

Wifi netwerk slecht

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hoe kick ik iedereen van mijn wifinetwerk af? Mijn wifi is extreem slecht valt elke 2 minuten uit, maar signaal is wel sterk. Wil graag alle apparaten gekoppeld aan mijn wifi er af gooien en wachtwoord veranderen, dan weet ik zeker dat de buren er niet meer op zitten 😛

Beste antwoord door Kaassausje

Hoi Miesy14, welkom op het klantenforum.

Als je het wachtwoord verandert (eerst even inloggen op de router), dan kunnen je buren simpelweg niet meer inloggen op jouw Wi-Fi. Kies dan wel een 'moeilijk te raden' wachtwoord en maak gebruik van hoofdletters, cijfers en speciale tekens om ervoor te zorgen dat 'ie wat moeilijker te kraken is. ;)

Laat je weten of het is gelukt en of daarmee de Wi-Fi verbinding ook verbetert? Anders zoeken we verder naar een echte oplossing. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Kaassausje
  • 1722 reacties
  • Antwoord
  • 26 juni 2017
Hoi Miesy14, welkom op het klantenforum.

Als je het wachtwoord verandert (eerst even inloggen op de router), dan kunnen je buren simpelweg niet meer inloggen op jouw Wi-Fi. Kies dan wel een 'moeilijk te raden' wachtwoord en maak gebruik van hoofdletters, cijfers en speciale tekens om ervoor te zorgen dat 'ie wat moeilijker te kraken is. ;)

Laat je weten of het is gelukt en of daarmee de Wi-Fi verbinding ook verbetert? Anders zoeken we verder naar een echte oplossing. 🙂

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 26 juni 2017
Ah super! Jaa het is gelukt, internet is een stuk beter. Heb tevens het kanaal veranderd. Bedankt voor je tip!

Kaassausje
  • 1722 reacties
  • 26 juni 2017
Graag gedaan, fijn dat het gelukt is. Bedankt voor de terugkoppeling. 🙂

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen