Ja glassertje want alles werkt behalve Whatsapp en alle apparaten geven netjes aan dat ze verbonden zijn.
Hi Brian,
momenteel getest op een IPhone 8, een huawei p20 pro (van een andere provider) en een MacBook pro. Op alle apparaten werkt Whatsapp zonder verbonden te zijn met WiFi naar behoren, zodra ik de apparaten verbindt met mijn WiFi netwerk thuis doet Whatsapp het weer niet. Op andere WiFi netwerken overigens nog steeds geen probleem. Dit lijkt mij geen Whatsapp fout, Whatsapp werkt alleen niet met jullie modem/router, op iedere andere verbinding werkt Whatsapp en het gaat om meerdere apparaten.
Achter op het modem zit een klein gaatje. Als je hier een naald inprikt en een seconde of 10 inhoud, wordt de router gereset. Misschien is het in instelling in de router die niet goed staat.
Het lijkt erop dat er een routerconfiguratieprobleem of interferentie is die WhatsApp beïnvloedt. Probeer de router opnieuw op te starten en controleer op firmware-updates.
Als het probleem aanhoudt, neem dan contact op met uw ISP voor verdere assistentie.
Hallo
WhatsApp werkt hier prima, heb je zoals hier beschreven wordt de router al eens voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achter de router voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld?
WhatsApp opnieuw installeren kan je ook proberen.
Het lijkt inderdaad een routerprobleem te zijn. Herstart je router en kijk of er firmware-updates zijn. Als FM WhatsApp nog steeds niet werkt, neem dan contact op met je ISP voor hulp.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.