Skip to main content

Goedendag, alles gereset en gedaan maar het wereldbolletje blijft wel rood branden.

Hallo ​@markusrummens 

Heb je thuis een DSL of glasvezel aansluiting? Indien je glasvezel hebt loopt de internetkabel vanaf de mediaconverter naar de blauwe WAN poort van de router en welke lampjes branden of knipperen er op de mediaconverter?

Zorg ook dat alle privé velden in je community profiel zijn ingevuld.

Hoi,

Ik heb een glasvezel aansluiting.
Op de mediaconverter branden de lampjes
Power: groen
FDK: groen
Status: oranje
Speed: oranje
FO: nietTX: groen

Hallo,

Het lampje brand nog steeds rood en geen internet.
Dit is nu al een volledige dag geen internet.
Is het anders mogelijk om een monteur langs te sturen?

Mvg

Markus

Hi ​@markusrummens, dank voor dit topic en mijn excuses dat je nog offline bent! Ik zie inderdaad dat Guidion het niet heeft kunnen oplossen en dat er naar je aansluitpunt gekeken worden. Guidion heeft dit meteen doorgezet naar de juiste afdeling en hier ligt het nu. Wij gaan dit met de beheerder bespreken, dit kan wel een aantal werkdagen duren. Ben je inmiddels voorzien van Unlimited Data op je mobiele abonnement? Hier kan ik je zeker aan helpen, zo hoef je je geen zorgen te maken om je bundel. Laat het gerust weten!

Goedendag Cheyenne,

Ik heb geen mobiel abonnement bij Odido dus helaas geen unlimited data.
Hoor daarom graag wanneer de monteur langs kan komen om de connectie goed aan te sluiten.

Alvast dank!
Markus

@markusrummens 

Je kan ook een prepaid simkaart in de winkel van Odido halen, hierop kan je de voucher voor 7 dagen onbeperkt internet ook activeren.

Als het goed is krijg ik vandaag een Odido e-sim kaart, is het ook mogelijk om het daar op te activeren?
Heb nog niks gehoord van een nieuwe afspraak en al 3 dagen zonder glasvezel…

mvg

Markus

Goedendag,

Ik heb nu al meer dan een week geen internet.
Kan er zo snel mogelijk een monteur langskomen om de glasvezel kabel weer aan te sluiten?

Duurt wel erg lang.

Tweede vraag:
Ik heb nu een Odido SIM abonnement. IS het mogelijk om die te gebruiken voor mijn apple watch 7?

kreeg nu een melding dat de provider dit net ondersteunt.

Mvg

Markus

Hoi ​@markusrummens, ik geef je graag duidelijkheid hierover! Zodra je een actieve Odido/Ben simkaart hebt, kun je een voucher van ons hierop activeren. Laat je me weten of dit het geval is? Dan stuur ik direct één door! Groetjes, Ishana

Hoi

de sim kaart is geactiveerd. Heeft u nog meer info nodig voor de voucher?

Goedendag, alles gereset en gedaan maar het wereldbolletje blijft wel rood branden.

Hi ​@markusrummens, dank voor dit topic en mijn excuses dat je nog offline bent! Ik zie inderdaad dat Guidion het niet heeft kunnen oplossen en dat er naar je aansluitpunt gekeken worden. Guidion heeft dit meteen doorgezet naar de juiste afdeling en hier ligt het nu. Wij gaan dit met de beheerder bespreken, dit kan wel een aantal werkdagen duren. Ben je inmiddels voorzien van Unlimited Data op je mobiele abonnement? Hier kan ik je zeker aan helpen, zo hoef je je geen zorgen te maken om je bundel. Laat het gerust weten!

Hoi ​@Cheyenne van Odido Er is nog geen contact opgenomen vanuit Guidion helaas.
Zou graag dit deze week opgelost hebben.

Ik ben nu in het bezit van een Odidio mobiel abonnement dus zou graag die Unlimited Data hierop activeren.

Alvast vriendelijk dank,
Markus

Hey ​@markusrummens, ik heb je 2 vouchercodes opgestuurd. Het ticket moet nog opgepakt worden door onze technische dienst. Hopelijk kunnen ze het spoedig oplossen! 

Nu al bijna 3 weken geen glasvezel internet!
Mijn hele huis draait op wifi, kan er zo snel mogelijk achter die monteur aangezeten worden?!

Hey ​@markusrummens, KPN heeft je op 4 december 2x een SMS gestuurd om een afspraak in te plannen. Heb je niks ontvangen? Kan je dan je mobiele nummer waar ze je op kunnen bereiken in je profiel zetten? Dan controleer ik of dit het juiste nummer is.

Hey ​@markusrummens, KPN heeft je op 4 december 2x een SMS gestuurd om een afspraak in te plannen. Heb je niks ontvangen? Kan je dan je mobiele nummer waar ze je op kunnen bereiken in je profiel zetten? Dan controleer ik of dit het juiste nummer is.

Hoi Tommie, fijn dat je erachteraan bent gegaan, ik heb helaas 4 december geen sms ontvangen van KPN. Ik heb nu mijn nummer in mijn profiel geplaatst.

Hoor graag van je.
Mvg
Markus

Hi ​@markusrummens, dank! Het is wel gek, want het nummer klopt. Ik heb dit intern meteen doorgegeven aan de netwerkbeheerder, zij zullen dit opnieuw proberen en je mogelijk bellen. Let wel, zij bellen altijd anoniem. Neem dit telefoontje dus wel op!

Hoi

nog steeds is er geen contact opgenomen. 
dit duurt echt te lang nu!

@markusrummens Dankjewel voor je terugkoppeling. Mijn oprechte excuses dat je nog niet bent gecontacteerd. 

Ik heb gelijk mijn collega van de technische dienst benadert om hier nog eens achteraan te gaan. Zij zullen contact opnemen met de netwerkbeheerder om na te gaan wat er precies aan de hand is. 

Laat je het mij weten mocht je overmorgen nog geen SMS of belletje hebben gehad? Dan ga ik er gelijk opnieuw voor je achteraan! 

@markusrummens Ik heb zojuist bericht ontvangen van mijn collega dat de netwerkbeheerder morgen langskomt. Ik wilde even dubbelchecken of jij hier ook van op de hoogte bent.

Laat je het mij weten?

@markusrummens Ik heb zojuist bericht ontvangen van mijn collega dat de netwerkbeheerder morgen langskomt. Ik wilde even dubbelchecken of jij hier ook van op de hoogte bent.

Laat je het mij weten?

Het is inderdaad gelukt om een afspraak te maken, nu hopen dat het snel gefixt is!

ik heb sinds vrijdag hetzelfde probleem en bellen met odido lukt ook niet echt heb een uur in de wacht gestaan daar gingen mijn mbs

Reageer