Goedendag, alles gereset en gedaan maar het wereldbolletje blijft wel rood branden.
Hallo
Heb je thuis een DSL of glasvezel aansluiting? Indien je glasvezel hebt loopt de internetkabel vanaf de mediaconverter naar de blauwe WAN poort van de router en welke lampjes branden of knipperen er op de mediaconverter?
Zorg ook dat alle privé velden in je community profiel zijn ingevuld.
Hoi,
Ik heb een glasvezel aansluiting.
Op de mediaconverter branden de lampjes
Power: groen
FDK: groen
Status: oranje
Speed: oranje
FO: nietTX: groen
Hallo,
Het lampje brand nog steeds rood en geen internet.
Dit is nu al een volledige dag geen internet.
Is het anders mogelijk om een monteur langs te sturen?
Mvg
Markus
Hi
Goedendag Cheyenne,
Ik heb geen mobiel abonnement bij Odido dus helaas geen unlimited data.
Hoor daarom graag wanneer de monteur langs kan komen om de connectie goed aan te sluiten.
Alvast dank!
Markus
Je kan ook een prepaid simkaart in de winkel van Odido halen, hierop kan je de voucher voor 7 dagen onbeperkt internet ook activeren.
Als het goed is krijg ik vandaag een Odido e-sim kaart, is het ook mogelijk om het daar op te activeren?
Heb nog niks gehoord van een nieuwe afspraak en al 3 dagen zonder glasvezel…
mvg
Markus
Goedendag,
Ik heb nu al meer dan een week geen internet.
Kan er zo snel mogelijk een monteur langskomen om de glasvezel kabel weer aan te sluiten?
Duurt wel erg lang.
Tweede vraag:
Ik heb nu een Odido SIM abonnement. IS het mogelijk om die te gebruiken voor mijn apple watch 7?
kreeg nu een melding dat de provider dit net ondersteunt.
Mvg
Markus
Hoi
Hoi
de sim kaart is geactiveerd. Heeft u nog meer info nodig voor de voucher?
Goedendag, alles gereset en gedaan maar het wereldbolletje blijft wel rood branden.
Hi
Hoi
Zou graag dit deze week opgelost hebben.
Ik ben nu in het bezit van een Odidio mobiel abonnement dus zou graag die Unlimited Data hierop activeren.
Alvast vriendelijk dank,
Markus
Hey
Nu al bijna 3 weken geen glasvezel internet!
Mijn hele huis draait op wifi, kan er zo snel mogelijk achter die monteur aangezeten worden?!
Hey
Hey
Hoi Tommie, fijn dat je erachteraan bent gegaan, ik heb helaas 4 december geen sms ontvangen van KPN. Ik heb nu mijn nummer in mijn profiel geplaatst.
Hoor graag van je.
Mvg
Markus
Hi
Hoi
nog steeds is er geen contact opgenomen.
dit duurt echt te lang nu!
Ik heb gelijk mijn collega van de technische dienst benadert om hier nog eens achteraan te gaan. Zij zullen contact opnemen met de netwerkbeheerder om na te gaan wat er precies aan de hand is.
Laat je het mij weten mocht je overmorgen nog geen SMS of belletje hebben gehad? Dan ga ik er gelijk opnieuw voor je achteraan!
Laat je het mij weten?
Laat je het mij weten?
Het is inderdaad gelukt om een afspraak te maken, nu hopen dat het snel gefixt is!
ik heb sinds vrijdag hetzelfde probleem en bellen met odido lukt ook niet echt heb een uur in de wacht gestaan daar gingen mijn mbs
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.