Skip to main content

Hallo
mijn internet gaat aan dan weer uit elke dag heb ik dit ik heb de klantservice gebeld ze zijden je moet bij de community vragen voor hulp wie kan mij aub helpen heb hier erg last van. Ik heb een t-50 router.

Hallo @Taieb 

Heb je thuis een glasvezel of DSL verbinding?

Indien je enkel het aan en uit gaan van de wereldbol bedoeld, dat betekent dat er internet activiteit is dus dat is normaal. Of valt het internet weg bekabeld en WiFi?


hallo @Waqqas 
 

Heb dsl verbinding. de internet valt uit dan heb ik geen wifi meer


@Taieb 

Wat voor een aansluitpunt heb je, kan je er eens een foto van maken?

Zorg dat de modem rechtstreeks op het KPN ISRA is aangegeven zonder aftakkingen oid.


 


Heb contact opgenomen met de klantenservice ze zijden er is een fout bij die installatie gegaan ze sturen een monteur volgende week maandag


@Taieb 

Al eens een fabrieksreset van de modem gedaan door het resetknopje achter de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld?

Aan de bekabeling thuis lijkt niks mis.


@Waqqas 

Had het geprobeerd maar niks werkte ze zijden er moet een monteur komen heb ook gelijk een afspraak gemaakt vindt dit ook erg raar waarom zou het aan de bekabeling liggen anders zou de modem allang al niet meer werken


Hi @Taieb, fijn dat er maandag een monteur langskomt om dit te fixen! Laat je het ons hier weten of jij dan weer probleemvrij bent? 🤞


Reageer