Skip to main content

Hallo allemaal sinds paar maand overstap gemaakt van Ziggo naar T-Mobile glasvezel maar helaas sinds gisteren geen internet en tv meer onze wereldbol brand rood en dit probleem kunnen ze niet zomaar even verhelpen dat kon nog wel paar dagen duren uitgelegd aan de klantenservice dat we internet nodig zijn vanwege het thuiswerken . Omdat we geen T-Mobile telefoon abonnement hebben kunnen we ook geen onbeperkt internet krijgen om het via de telefoon een hotspot te maken en van daaruit toch je dingen kan doen via het internet. Mijn vraag is heel simpel kun je ons niet twee simkaarten opsturen met onbeperkt internet zodat wij in ieder geval ons werk kunnen uitoefenen . Dat zou een hele goeie klantenservice zijn .

Mvg Dhr Kromodipo

Hallo @Rickyroden 

Je kan in de winkel een prepaid simkaart kopen 1 of 2 en dan kan een moderator je voorzien van voucher(s).

Helpt het om de stroom van de mediaconverter te halen en welke lampjes zie je branden of knipperen op de mediaconverter?


Je kunt ook Tele2 simkaarten gebruiken voor de T-Mobile voucher.


Hoi @Rickyroden, maak jij thuis toevallig gebruik van een T-Mobile of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je enigszins tegemoetkomen met een Unlimited Internet voucher zodat je de komende dagen onbeperkt online kunt blijven via mobiele hotspot op laptop en PC. Is dat een ideetje?

De simkaarten kun je, zoals hierboven aangegeven is, aanschaffen bij een supermarkt of telecomwinkel.