Beantwoord

Welke powerline adapter is het meest geschikt om aan Draytek draytek vigor 2132fvn te koppelen?.

  • 14 May 2020
  • 3 reacties
  • 200 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik wil een powerline adapter kopen die aan de Draytek draytek vigor 2132fvn wordt gekoppeld zodat ik in het huis beter internetbereik krijg.Is de AVM FRITZ!Powerline 510E een goede keuze?.of is er een betere?.

icon

Beste antwoord door Waqqas 14 May 2020, 22:07

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @EPDS 

De Fritz die je noemt heeft geen wifi, alleen bedraad internet. Koos je dat bewust en laat je de wifi lopen via de Draytek?

Ik vind zelf TP-Link adapters beter, deze is wel wat duurder maar heeft meer internetpoorten, kan wifi uitzenden en een hogere doorvoer snelheid via het lichtnet.

https://www.bol.com/nl/p/tp-link-tl-wpa4220-kit-wifi-powerline-2-stuks/9200000011663546/?bltgh=ge-p0RnmzBpTJRylJ3xFow.1_4.11.ProductPageUrl

Natuuelijk kan je zelf ook nog rond kijken en kiezen voor wat je precies wilt en kijken naar de prijs natuurlijk.

Hallo @Waqqas dank je wel voor je advies. Top niet aan gedacht. Nu nog adapter vinden met geintegreerd stopcontact. groetjes.

Reputatie 7
Badge +15

@EPDS!,

Oja, dat was ik vergeten te vermelden, een stopcontact erop 🙂.

Die zijn er ook, dan kan je er nog iets anders op inpluggen. Ik zou zeggen kies de beste die bij je past.

Reageer