Skip to main content
  • Al enige tijd krijg ik bij alle nummers die ik bel de in gesprek toon. Kan wel gebeld worden vanaf die nummers.
  • Heb Zylex modem, al enkele keren elektrisch uit/aan gezet, geen verandering, blijft in gesprek geven.
  • Wat kan oorzaak zijn, heb hier en daar gelezen dat het aan modem kan liggen.
  • De telefoonset (gygaset) is net half jaar oud
  •  

Hoi @Eric-582 

Beste is om toch even een ander analoog toestel aan te sluiten om te testen. De Gigaset kan zeker zo'n probleem veroorzaken. 

Sorry, even gecheckt. Mijn vorige set was een gigaset. Nu een Profoon PDX300 …. 

Hi @Eric-582, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en zag dat je onze klantenservice al gesproken hebt. Ik heb voor de zekerheid nog een reprovisie uitgevoerd en het modem een reboot gegeven. Kan je mij een teurgkoppeling geven of alles het weer doet? 

Nee, situatie is onveranderd, je collega zou een monteur langs laten komen. Heb nog geen planningsverzoek gezien

Krijg nu of in gesprek of melding dat nummer niet in gebruik is. Voor alle duidelijkheid, bij meerdere nummers die mij wel kunnen bellen.

Schiet niet op zo… (update na 30 minuten)

Graag actiever zijn vanuit T-Mobile jullie sturen bericht met vraag, ik reageer en dan geen opvolging geven is waardeloos. 

Wordt er nog een vervolg gegeven aan mijn antwoord o jullie vraag. Zijn nu 2 uur verder en er is volledige stilte. Zou fijn zijn als er een oplossing komt.

Wordt er nog een vervolg gegeven aan mijn antwoord o jullie vraag. Zijn nu 2 uur verder en er is volledige stilte. Zou fijn zijn als er een oplossing komt.

Hoi @Eric-582 . Dit is een klantenforum waar medeklanten met elkaar in gesprek zijn onder moderatie van T-Mobile medewerkers. Dit is dus geen chat met de klantenservice. Direct contact is er alleen telefonisch. 

Qua forum huisregels geldt dat het niet de bedoeling is elke paar uur je topic te bumpen.

Ok, wel vreemd dan dat klantenservice je voor oplossingen deze kant opstuurt ipv zelf aan de slag te gaan.

Bedankt iog voor je terugkoppeling.

Reageer