Beantwoord

Welk merk type Media converter

  • 19 May 2020
  • 2 reacties
  • 452 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goede morgen allemaal, tijdens het intypen van de titel werd ik al verwezen naar onderstaande link: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/ontvangen-mediaconverter-voor-aansluiten-eigen-router-308782

Aangezien dit een link van een jaar geleden is ben ik benieuwd of deze nog up-to-date is. 

Op dit moment heb ik de "Vodafone” Draytek modem waar direct een SFP slot in zit. Aangezien er een Fortigate 40F tussen dient te komen (uiteraard zonder support) moet ik daar een Media converter tussen gaan zetten, omdat de Fortigate deze niet standaard heeft. Nu ben ik zelf niet zo'n fan van TP-Link, maar de CVT-3002 die in de link staat is volgens mij ook niet zomaar aan te komen via de consumenten kanalen? Via de klantenservice word ik ook niet wijzer, en daar is 2 weken geleden een verzoek gedaan een Media converter op te sturen, maar na verschillende belletjes kom ik niet aan het apparaat.

Ik verneem graag jullie ervaringen omrent de Media converter die zelf is aangeschaft, zodat ik een juiste keuze kan maken.

icon

Beste antwoord door Waqqas 19 May 2020, 10:56

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @fabel99 

De TP-Link MC220L converter is relatief goedkoop en makkelijk te verkrijgen. Bovendien hangt hij vast in de meterkast om het signaal over te zetten dus waarom neem je deze niet gewoon?

Hij doet zijn werk prima. Als je toch de T-mobile converter wil kan een Moderator misschien iets voor je doen, even hun reactie afwachten in dat geval.

Bedankt Waggas, Ik ga dan voor de TP-Link.

Reageer