Skip to main content

Ik heb sinds gisteren geen internetverbinding meer via de wifi, de wifi werkt wel met zyxel router.

Ik heb het volgende gedaan:

-stappenplan tmobile gevolgd

-router reset en aan en uit

- andere dsl kabel

- andere kabel vanaf telefoon/internetlijn bij de voordeur ook net twisted pair geprobeert.

Ik heb geprobeert jullie vabdaag telefonisch te bereiken maar dat lukt niet door de lange wachttijden. 

Edit: klantenservice is niet welwillend om te helpen na 40min in de wacht te hebben gestaan.

Wie kan mij helpen?

Hoi @Martijnl9,

Super dat je al zoveel hebt geprobeerd, daar hebben jij en ik echt een hoop aan! Ik ben erg blij om te zien dat je de afgelopen 27 uur onafgebroken met ons internet bent verbonden. Daartegen zie ik nog een hoop fouten op de lijn langskomen. Hoe lang is de kabel vanaf het aansluitpunt naar jouw modem? Het liefst moet deze kabel zo kort mogelijk zijn, en vandaar dat wij standaard een kabel van 1,5 meter meeleveren. Vanaf een meter of 5 gaat de kwaliteit van de verbinding echt hard achteruit. Is de staat van het ISRA-punt zelf ook goed? Ik hoor het graag, want ik los het graag definitief voor je op!


Reageer