Ik zie alle 3 mijn WiFi kanalen als ik verbinding wil maken maar alle 3 hebben vol bereik maar geen internetverbinding! Zie foto’s!
Ik zie alle 3 mijn WiFi kanalen als ik verbinding wil maken maar alle 3 hebben vol bereik maar geen internetverbinding! Zie foto’s!
Hallo
Heb je bekabeld wel internet verbinding? Zo niet dan kan je het beste even de modem 20 seconden van het stroom halen en daarna opnieuw opstarten. Kijk dan gelijk welke lampjes op het modem branden.
En meld het dan weer hier, graag ook een berichtje als alles weer werkt.
Hier in Enschede knalde internet er een half uurtje geleden ook uit, is nog niet hersteld. Ik ga er van uit dat er een storing is.
Hallo
Hallo
Denk niet dat de mislukte incasso er iets mee te maken heeft. Zie net dat dit bij mij ook het geval is, incasso is mislukt. Trouwens bedrag wel afgeschreven op 23 december. Heb tot nu toe nog wel alle diensten actief.
Denk dat T-Mobile zijn administratie niet op orde heeft,zit nu in de wacht voor een medewerker.
Bedraadt werkt het helemaal goed!!
probleem is dat ik nu 7 weken bij Tmobile thuis ben waarvan 2,5 week alles werkt!!! Wordt hier heel moe van!!
Hallo
Heb net een medewerker gesproken die vertelt dat ik even tot maandag moet afwachten als het dan nog zo staat was het advies om wederom even te bellen.
En herstart van alles heeft niet geholpen? U zou ook nog kunnen proberen om de wifi punten in de device te kunnen wissen en opnieuw aanmelden.
Meer dan 20 minuten inmiddels.…
Update: inmiddels telefonisch contact gehad. Er moet helaas een monteur komen... Er hoeft dus niet meer gereageerd te worden op mijn bericht.
Geduld,heb ook 27 minuten in de wacht gezeten
Normaly I use only this forum to get some answers. But I get connected and I have spoken to the customer care employee. You must have some patience.
. Inmiddels vrees ik dat het door administratieve onkunde bij T-Mobile is veroorzaakt, volgens hun is namelijk de incasso op 23 december mislukt, terwijl deze volgens mijn bank wel degelijk gewoon is afgeschreven op die datum... Nu hopen dat ik op 1 of andere manier een helpdesk medewerker te pakken kan krijgen die dat ook snapt en ziet...
Heb net gekeken in mijn T-Mobile Thuis account en de incasso is nu wel verwerkt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.