Skip to main content
Beantwoord

wel storing maar niet vermeld?

  • 17 december 2019
  • 5 reacties
  • 194 Bekeken

ik zie geen storing vermeld maar ik heb geen internet (Amsterdam 1054 KA) ?

Beste antwoord door Sander

De problemen in regio Amsterdam zijn opgelost! Mogelijk dien je nog je modem en/of media converter van de stroom te halen om de verbinding te herstellen.  

Bekijk origineel

5 reacties

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 18 december 2019

Ook sinds gisteren avond 17 Dec geen internet of geen tv maar geen storing vermeld… 1056 HL in Amsterdam….


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 18 december 2019

Ook hier in Amsterdam (1032) geen glasvezel internet sinds 17-12 22:00. Gemeld bij @tmobile_webcare op Twitter maar geen reactie.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 18 december 2019

The same here 1058DK Amsterdam.
The connection is not working since last late evening and the Internet led on the router is red.

Can anybody tell me what’s the issue?

thanks

 

Emilio


Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 18 december 2019

We zien inderdaad dat er geen vast internet is in de regio Amsterdam voor T-Mobile Thuis. Het probleem wordt verder onderzocht samen met KPN. In dit topic houden we je op de hoogte: Geen internet Amsterdam


Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • Antwoord
  • 18 december 2019

De problemen in regio Amsterdam zijn opgelost! Mogelijk dien je nog je modem en/of media converter van de stroom te halen om de verbinding te herstellen.  


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen