Skip to main content

Goedemorgen,

Aangezien de servicedesk nog niet voor klantcontact beschikbaar is via deze weg alvast een melding.

  • 1GB glasvezel abo
  • ONT via Delta
  • Zyxel EX5601-T1 modem/router

Verder geen ander netwerk spul.

Sinds vanochtend(?) geen verbinding meer. ± 2 weken geleden opgeleverd.

ONT en Modem al minuten van de stroom gehad. Helaas na opnieuw aansluiten nog altijd geen WAN IP.
PON lampje op de ONT is groen,
DATA lampje op de ONT is geel

Zyxel heeft een rood lampje Internet.

Vernieuwen knop in de Zyxel systeeminfo om nieuw WAN IP aan te vragen doet niets. Werkt overigens wel voor MGNT WAN IP, niet voor ETH Internet WAN IP.

Graag jullie hulp.

Hopelijk is het op afstand te fixen. Allestoringen, Storingspagina Odido en Delta laten geen meldingen zien. Het is mij onbekend of buren ook problemen ervaren.

Mvg.
Bas

Hi @basmou38, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wil natuurlijk dat je zo spoedig mogelijk weer online komt. Gelukkig zag ik dat je al contact gehad hebt met onze klantenservice. Zij hebben je wat instructies gegeven om straks thuis uit te voeren. Zou je ook de kabel willen checken of vervangen die tussen het ONT en modem zit? Wellicht zit daar de fout. 


Reageer