Mag ik jullie vragen om mijn ONT opnieuw te registeren?
Bladzijde 1 / 1
Hi @frankz, ook voor jou is het ONT opnieuw geregistreerd. Wil je het ONT voor minimaal 30 seconden van de stroom halen en hem vervolgens weer opnieuw opstarten? Laat je het me weten als je nu verschil merkt?
Hi @frankz, ook voor jou is het ONT opnieuw geregistreerd. Wil je het ONT voor minimaal 30 seconden van de stroom halen en hem vervolgens weer opnieuw opstarten? Laat je het me weten als je nu verschil merkt?
Hallo Nora, helaas geen verschil met de upload, zie screenshot.
Wil je voor mij controleren of de her-registratie is goed gegaan?
@frankz Het leek erop alsof het niet goed aangepast werd in het systeem. Nu is dat wel gelukt. Sorry voor het ongemak!
Hoi Jason,
Nu helemaal geen internet! (heb mijn 4g tethering even aangezet)
Het pon lampje op de Huawei ONT blijft knipperen…..meerdere keren ONT herstart….mocht niet baten.
Inmiddels contact opgenomen met de klantenservice, wordt vervolgd!
Hi @frankz.
Ik heb het kunnen herstellen voor je. Ik zie dat je modem weer online is. Kan je controleren of alles nu goed werkt?
Hi @frankz.
Ik heb het kunnen herstellen voor je. Ik zie dat je modem weer online is. Kan je controleren of alles nu goed werkt?
Hoi Sven,
Ik krijg berichten binnen dat het internet weer werkend is, kan momenteel helaas niets zeggen over de snelheid, daar kom ik nog op terug. Bedankt voor het herstellen, kids weer blij :)
Hi @frankz.
Hoi Sven,
Ik krijg berichten binnen dat het internet weer werkend is, kan momenteel helaas niets zeggen over de snelheid, daar kom ik nog op terug. Bedankt voor het herstellen, kids weer blij :)
Heb weer de mogelijkheid gehad om te testen, maar nu kom ik op zowel de download als upload niet boveen de 300 mbits. ( zie screenshot)
Kunnen jullie hier nog wat mee? Of zal ik een afspraak met Gideon inplannen?
Hi @frankz,
Je gebruikt zo te zien je eigen modem. Kan je eens testen met het Zyxel modem aangesloten. Gewoon om alles even uit te sluiten ;)
Hi @frankz,
Je gebruikt zo te zien je eigen modem. Kan je eens testen met het Zyxel modem aangesloten. Gewoon om alles even uit te sluiten ;)
Gelijk voor je gedaan. Heb de ONT ook nog even gereset. (zie resultaat met Zyxel modem aangesloten)
Dit is toch raar, was in het begin stukken beter!
Pas glasvezel internet hier. mij upload komt ook niet verder dan 500. Download kom wel tot 1000. Zelfde probleem als de bij vorige mensen ???....
Pas glasvezel internet hier. mij upload komt ook niet verder dan 500. Download kom wel tot 1000. Zelfde probleem als de bij vorige mensen ???....
Ik zal even kijken en kom er later bij je op terug :)
Hi @frankz,
Gelijk voor je gedaan. Heb de ONT ook nog even gereset. (zie resultaat met Zyxel modem aangesloten)
Apart inderdaad, maak voor de zekerheid de afspraak met Guidion, dan kunnen die testen met een andere ONT.
Hi @frankz,
Apart inderdaad, maak voor de zekerheid de afspraak met Guidion, dan kunnen die testen met een andere ONT.
Bedank Sven, afspraak gemaakt met Guidion. ben benieuwd!
Als je de ONT en modem herstart zou het weer goed moeten zijn.
Zal het van avond proberen. Op het werk nu
Bedank voor de snelle reactie
Prima zo
Hi @frankz,
Bedank Sven, afspraak gemaakt met Guidion. ben benieuwd!
Sinds vandaag werkt het weer. Bedankt aan degene die het ONT opnieuw hebben geregistreerd. ONT vervangen was uiteindelijk niet nodig.
Hoi @Joost1968, super fijn en bedankt voor je terugkoppeling. Ik wens je een heel mooi weekend! Groetjes, Ishana
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.