Skip to main content
Op de eerste verdieping hebben wij geen weinig tot geen WIFI. de verbinding valt steeds weg.

Wij hebben glasvezel. Met de T-mobile speedtest halen we 5mb op de eerste etage. de wifi valt daar ook steeds weg.

Op de begane grond werkt alles wel naar behoren.



Diverse malen telefonisch contact gehad en ook via de webcare met diverse medewerkers, maar er kan steeds geen monteur afspraak worden gemaakt omdat de installatie opdracht nog niet is afgerond. (op 9 juli jl is alles geinstalleerd!!!!)



Het schijnt dat ene Naud van T-mobile de opdracht dient af te ronden.. het schijnt een kwestie te zijn van iets af te vinken in jullie systeem. Waarom moet dit weken duren?



T-mobile houdt mij al weken aan het lijntje. ik kom er niet uit.. en betaal voor een dienst waar ik niet volledig gebruik van kan maken..HELP!
Hey @Mijnals,



Ik zie dat hulp inmiddels aanstaande is! Morgen komt er gelukkig een monteur bij je langs. Onze monteur gaat er alles aan doen om je Wifi verbinding zó optimaal mogelijk te maken! 😄 Laat je ons weten hoe het bezoek is verlopen?

Reageer