Ik heb al sinds de start van ons abbonement in december 2022 voor internet en tv thuis een niet werkende Zyxel VMG8825-T50 modem. Helaas al ca 30 keer aan de lijn gehangen met de klantenservice en meerdere monteurs over de vloer gehad maar het probleem van de modem, die simpelweg vervangen moet worden is niet opgelost. Eerst werd gezwen naar de DSL-lijn, maar die is prima. Daarna aan mijn via DECO M9 accespoint, maar daar is ook niks mis mee en staat ook zoals geadviseerd worden in accespoint modus. Wifi verbinding zelf is prima, ook als de internetverbinding wegvalt is de wifi verbinding gewoon in stand.
Concreet valt de verbinding om de ca 1 a 2 uur weg, dan zie je dat de modem offline gaat en de internetverbinding opnieuw moet zoeken. Dat duurt dan ca 5 minuten. Modem geeft zelf ook met de led lampjes aan de verbinding van de DSL lijn goed is. Is ook 3x bevestigd door KPN met een lijnmeting inmiddels.
Iemand die dit probleem ook ervaart en geen oplossing geboden krijgt van t-mobile maar wel elke maand de rekening mag betalen?
Inmiddels werk ik al 3 maanden op mijn hotspot bij gebrek aan een werkende internet verbinding thuis.