WANNEER WORD IK NU EENS ECHT GEHOLPEN?!
Van verkeerde technische inschattingen en conclusies, het urenlang moeten bellen t/m het niet nakomen van afspraken.
Na ruim 2,5 maanden heb ik nog steeds iedere dag last van wegvallende dienst. Hardop afvragend of iemand zich überhaupt bezighoudt met klanttevredenheid. Echt ongelofelijk hoe commerciële bedrijven van elkaar kunnen verschillen. Een zeer teleurgestelde klant.
Geen compensatie (want de zaak moet eerst zijn afgehandeld, zo lust ik er nog wel 1), niks pro actied tegen deze ellende, niet worden teruggebeld, codes vergeten te sturen, foutieve codes opsturen, iedere medewerker die zich weer door 20 minuten lang dossier moet ploegen, gemiddeld zeker 10 minuten wachten wanneer je een storing hebt, ondanks de problemen die al 2,5 maand aanhouden moet je nog steeds dealen met 5 werkdagen voordat de technische dienst wat laat horen (zelfs wanneer T-mobile weer eens wat fout doet).
Lachwekkend! (Wel als een boer met flinke kiespijn)