Ik heb de laatste tijd. (wintermaanden) erg vaak last van uitvallende verbinding. Tv /internet/wifi/lan
Alle stappen al gedaan. Meestal werkt het ff paar minuten of max een uurtje en dan kan ik het spul weer uit en aanzetten
Modem hangt aan de muur, komt niks of niemand bij.
Graag zou ik van dit probleem af willen.
Beste antwoord door Waqqas
Hey @Guzzi84 !
Betreft het een DSL of glasvezel verbinding, je hebt vast al de modem en mediaconverter indien die er is even stroomloos gehaald en opnieuw starten?
Heb je ook al eens geprobeerd om na loskoppelen van alle apparatuur en ook helemaal geen gebruik van wifi te kijken of het modem alleen stabiel is. Als hij dan stabiel is kan je alles één voor één aansluiten om te kijken of er toevallig een specifiek apparaat is dat voor de problemen zorgt.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Betreft het een DSL of glasvezel verbinding, je hebt vast al de modem en mediaconverter indien die er is even stroomloos gehaald en opnieuw starten?
Heb je ook al eens geprobeerd om na loskoppelen van alle apparatuur en ook helemaal geen gebruik van wifi te kijken of het modem alleen stabiel is. Als hij dan stabiel is kan je alles één voor één aansluiten om te kijken of er toevallig een specifiek apparaat is dat voor de problemen zorgt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.