Hi,
De laatste weken is er regelmatig, elke 10 a 20 min, een wegvallende internet verbinding. Zowel op kabel als wifi. De verbinding met de router blijft wel bestaan - gezien ik tijdens de outage op de router kan inloggen en alles kan bekijken hierop.
Wat details
- T-mobile thuis glasvezel
- Router: VMG8825-T50
- Geen andere access points of extenders of switches
- Router en glaszevel-punt al gereboot
- Router terug naar fabriekinstellingen, laatste firmware lijkt geinstalleerd
- Support heeft al een lijn-meting gedaan, hier was niets op te zien
- Support verwees door naar de community voor verdere hulp
- Als alles werkt is de ping laag (~9ms) en de download/upload ~95 (het is 100 verbinding)
- Er lijkt vooralsnog geen aanwijsbaar apparaat te zijn wat de storing veroorzaakt
De outage duurt meestal een paar minuten. Het lijkt zichzelf magisch op te lossen.
Wat kan een volgende stap zijn om te gaan graven wat er mis is? Dit is namelijk heel vervelend met bv tv kijken of proberen te werken :)
Thanks
Rob