Skip to main content

Wegvallende internet verbinding (wifi en kabel)


Toon eerste reactie

27 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13942 reacties
  • 10 maart 2023

Hi @RobGordijn, ik had graag een andere ervaring gelezen! Wat ik erg merkwaardig vindt, is dat er geen vervolg bezoek is geweest van de monteur. Mijn excuses hiervoor! Ik vind het jammer om je te zien gaan, echter snap ik de keuze volkomen. Ik wens je oprecht veel succes bij je nieuwe provider! Voor nu een fijne dag gewenst.


  • Debutant
  • 4 reacties
  • 17 maart 2023

@Tommie 

Inmiddels het nieuwe modem bijna een week binnen en in gebruik. Sindsdien geen last meer gehad van een wegvallende verbinding. Top! Bedankt!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen