Heb afgelopen maand regelmatig de kasten uit de stroom moeten halen omdat ik plotseling geen verbinding meer heb. Kan er aub naar gekeken worden
Beantwoord
Wegvallend internet en televisie met devolo
Beste antwoord door Sander
Hoi
Allereerst, excuus voor mijn late antwoord. Ik wil graag dat dit probleem voor eens en voor altijd verholpen wordt. Om dat te doen, heb ik nog enkele aanvullende vragen voor je. Hiermee heb ik de situatie helemaal helder en kunnen we het oplossen.
- Maak je gebruik van eigen apparatuur tussen het modem en het aansluitpunt? Of zit hier een Media Converter van T-Mobile tussen? Is deze Media Converter ooit vervangen door een monteur of is dit de oorspronkelijke?
- Is er iets te zeggen over de momenten dat alles wegvalt? Is dit altijd een specifiek tijdstip of is het willekeurig?
- Gebruik je het Huawei modem van T-Mobile? Is deze ooit vervangen door een monteur?
- Is er iets te melden over het aanlsuitpunt? Is hier iets van zichtbare schade of is hier ooit iets tegen gevallen of gestoten?
Ik hoor graag van je, zodat we dit probleem kunnen oplossen!
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.