Al 8 uur vroeg via twitter en facebook om hulp maar niemand beantwoordt me. Om de 5 minuten stopt mijn internet voor een paar seconden. Ik heb de tips van de website gevolgd. Wat kan ik doen om een antwoord te krijgen???????????
Hoi
Kun je aangeven welke tips en via welke website je hebt opgevolgd?
Hier bij de community denken we graag als mede-klanten met je mee.
Zou je eens kunnen bellen naar de klantenservice of als een Moderator dit ziet een lijn meting laten doen en dan weet je of het probleem bij jou ligt of T-mobile.
Je zou eens de bekabeling kunnen nalopen of in je modem interface bij System monitor kijken of er foutmeldingen worden gemaakt (De codes onder FEC moeten 0 zijn, FEC maakt niet uit).
Hey
Ik zie dat je in de tussentijd mijn collega hebt gesproken. Daarbij is er een fabrieksreset op je modem uitgevoerd. Ervaar je na de reset nog steeds problemen? Zo ja, laat dit ons gelijk weten. Dan gaan we dit zo spoedig mogelijk oplossen voor je!
Hi
Hoi
Wat fijn dat het opgelost is door de reset! Goed ook dat je zo proactief gehandeld hebt en de klantenservice hebt gebeld. Als we op de Community iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. We zitten elke dag voor je klaar!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.