Skip to main content

Continue wegvallen van internet vaste lijn,  en via mijn hotspot op de mobiele telefoon,

zitten we in Bruchem soms in een slecht bereik gebied, het internet valt telkens weg, de service lijn weet niet anders te melden dan moden aan en uit, kanaal anders, etc. Via Telfort mijn vorige aanbieder had ik versterkers en nu niet. 
4G mobiel is ook slecht, anders zou ik via mijn hotspot kunnen werken.

 

 

 

Hey @ongelukkige klant t-mobile,

Ik help je hier graag verder mee! Wegvallende verbinding is altijd lastig om te achterhalen. Ik heb nog wat meer informatie nodig. Enkele belangrijke checks die we nu moeten doen: 

  1. -Als het wegvalt, kun je dan direct controleren of de TV/Wifi en bekabeld internet tegelijk wegvallen of gaat het slechts om 1 dienst?

  2. -Wat is het wegvallen precies? Gaat het om een trage of geen verbinding?

  3. -Op het moment van wegvallen, welke lampjes branden dan op het modem?

  4. -Hoe lang duurt het wegvallen en is er een actie nodig om het te herstellen of gaat dit vanzelf?

  5. -Kun je drie momenten (datum/tijd) noteren dat alle diensten zijn weggevallen?

Ik hoor graag je bevindingen op deze vragen, zodat we een leidraad hebben voor de oplossing! 


Reageer