Beantwoord
Wegvallen internet, wel wifi-verbinding, geen internet
Hoi,
De laatste tijd valt mijn internet verbidning steeds vaker uit. Ik heb prima connectie met de router, maar gewoon geen internet verbinding (geprobeerd op alle devices).
Is dit op te lossen?
De laatste tijd valt mijn internet verbidning steeds vaker uit. Ik heb prima connectie met de router, maar gewoon geen internet verbinding (geprobeerd op alle devices).
Is dit op te lossen?
Beste antwoord door Sander
@Killwizzy, welkom op het forum! Als ik het goed begrijp valt de bekabelde verbinding weg en kan je op wifi met dezelfde computer doorgaan. Ik neem even aan dat dit de wifi is van ons modem, je eigen netwerk? Dan kan het niet anders dan dat er iets mis is met de internetkabel. Of wellicht met de LAN poort op het modem. Zet deze eens van LAN 1 naar 2 of andersom. Als de wifi namelijk wel werkt, komt het internet nog steeds goed op het modem binnen.
@Hinster, eigenlijk moest ik eerst reactie geven op jou! 🙂 Tv blijft wel goed werken, mooi! Dan gaat er ook bij jou in het modem waarschijnlijk niets fout. Glasvezel is ook superstabiel, dus dat ziet er goed uit. Klopt het dat dit alleen over de wifi gaat? Wifi is namelijk afhankelijk van vele factoren binnenshuis en een reset zal dan ook niet zoveel uitmaken. De meeste winst voor stabiele wifi is te halen door het wifi kanaal aan te passen. In dit topic leggen we uit hoe dat werkt. Wil je dat eens proberen? En dan hoor ik graag hier of dat de oplossing was!
Bekijk origineel@Hinster, eigenlijk moest ik eerst reactie geven op jou! 🙂 Tv blijft wel goed werken, mooi! Dan gaat er ook bij jou in het modem waarschijnlijk niets fout. Glasvezel is ook superstabiel, dus dat ziet er goed uit. Klopt het dat dit alleen over de wifi gaat? Wifi is namelijk afhankelijk van vele factoren binnenshuis en een reset zal dan ook niet zoveel uitmaken. De meeste winst voor stabiele wifi is te halen door het wifi kanaal aan te passen. In dit topic leggen we uit hoe dat werkt. Wil je dat eens proberen? En dan hoor ik graag hier of dat de oplossing was!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.