Skip to main content

Wegvallen internet

  • 12 september 2017
  • 2 reacties
  • 168 Bekeken

Hoi,

De laatste weken valt mijn internet heel vaak weg, Serieus om de minuut. We hebben zelf van alles geprobeerd. Maar ik hoor dat dit probleem al bekend is. Wat kunt u hier aan doen?
This topic has been closed for comments

2 reacties

HarryMe
  • is Prince of Content
  • 157 reacties
  • 12 september 2017
Goedemiddag Dennis, welkom op het forum!

Je probleem herken ik niet, of je moet op een locatie zijn waar de netwerkdekking erg tegenvalt.

Om je te helpen:
Welk toestel gebruik je?
Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart?
Waar (1 of meer locaties) doet het probleem zich voor?
Heb je dit probleem ook als je via Wi-Fi verbonden bent?

M.v.g.

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 26 september 2017
Hi Dennis, excuses voor de late reactie! Is het probleem inmiddels opgelost of ervaar je nog steeds problemen? Als je nog steeds problemen ervaart stuur mij dan even een privébericht met je T-Mobile Thuis klantnummer als het om je vaste aansluiting gaat of je 06-nummer als het om je mobiele aansluiting gaat, samen met je volledige adres en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan kijk ik meteen met je mee! Je kan een privébericht sturen via mijn profielpagina.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen