Hoi,
De laatste weken valt mijn internet heel vaak weg, Serieus om de minuut. We hebben zelf van alles geprobeerd. Maar ik hoor dat dit probleem al bekend is. Wat kunt u hier aan doen?
Bladzijde 1 / 1
Goedemiddag Dennis, welkom op het forum!
Je probleem herken ik niet, of je moet op een locatie zijn waar de netwerkdekking erg tegenvalt.
Om je te helpen:
Welk toestel gebruik je?
Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart?
Waar (1 of meer locaties) doet het probleem zich voor?
Heb je dit probleem ook als je via Wi-Fi verbonden bent?
M.v.g.
Je probleem herken ik niet, of je moet op een locatie zijn waar de netwerkdekking erg tegenvalt.
Om je te helpen:
Welk toestel gebruik je?
Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart?
Waar (1 of meer locaties) doet het probleem zich voor?
Heb je dit probleem ook als je via Wi-Fi verbonden bent?
M.v.g.
Hi Dennis, excuses voor de late reactie! Is het probleem inmiddels opgelost of ervaar je nog steeds problemen? Als je nog steeds problemen ervaart stuur mij dan even een privébericht met je T-Mobile Thuis klantnummer als het om je vaste aansluiting gaat of je 06-nummer als het om je mobiele aansluiting gaat, samen met je volledige adres en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan kijk ik meteen met je mee! Je kan een privébericht sturen via mijn profielpagina.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.