Bij de start van mijn abbo problemen met internetsnelheid. Geen idee wat er veranderd is, maar nu wederom geen snelheid. Terug naar 90mbs ipv de beloofde 1000. Beetje jammer… Wat gaat er mis? Ik heb modem gereset, opnieuw opgestart, etc. Wederom op alle devices issues.
linkje naar 9 maanden terug:
Hi
Als deze opties niet werken, dan ga ik direct aankloppen bij onze technische dienst. Zij gaan dit dan verder uitpluizen en zo snel mogelijk oplossen. Kun je hiervoor alvast aangeven of je deze snelheid op bepaalde tijden ervaart of te allen tijde? Dankjewel alvast voor de moeite. We gaan dit voor je fixen!
Hi
Als deze opties niet werken, dan ga ik direct aankloppen bij onze technische dienst. Zij gaan dit dan verder uitpluizen en zo snel mogelijk oplossen. Kun je hiervoor alvast aangeven of je deze snelheid op bepaalde tijden ervaart of te allen tijde? Dankjewel alvast voor de moeite. We gaan dit voor je fixen!
Systeeminformatie → pijltje.
Ik vermoed dat een interface: wan of LAN een 100Mb verbinding laat zien?
In het geval dat dat de WAN op 100Mb staat moet je naar de kabel tussen de media converter/ONT en de Zyxel kijken. Als het de LAN aansluiting is, kijk dan eens naar de LAN kabel.
En als je een laptop gebruikt kan het zelfs zijn dat de laptop niet meer dan 100Mb bekabeld support
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.