Skip to main content

Hoi,

Begin deze maand speelde er een issue op de Zoetermeer Gateway, in de avond tussen 20:00 steeg de latency behoorlijk. Het netwerkteam heeft dit toen verholpen. (zie: https://community.t-mobile.nl/bekabeld-internet-492/slechte-ping-345376)

Dit probleem speelt echter zo nu en dan nog steeds, in meer of mindere mate. De afgelopen dagen treedt het echter weer wat heftiger op.

Screenshotje van de meting van afgelopen 2 dagen, ik weet dat het netwerkteam hier niets mee doet maar ter illustratie. 🙂

Ook zie je een gemiddelde latency, op het moment zelf piekt hij soms nog een stukje hoger.

 

Zou een moderator aan het netwerkteam willen vragen nog eens naar de issue te kijken met als referentie het vorige forumtopic gezien het waarschijnlijk hetzelfde probleem is als destijds?

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet, Kwinten.

Hi @Kwinten

Ik zal de netwerk guys vragen om er naar te kijken. 

Keep you posted :) 


Hi @Kwinten

Even een update, er wordt gewerkt aan een oplossing. Het duurt alleen wat langer dan geplanned helaas. Keep you posted! 


Hi @Kwinten

Even een update, er wordt gewerkt aan een oplossing. Het duurt alleen wat langer dan geplanned helaas. Keep you posted! 

Bedankt voor de update! En kudo’s voor T-mobile, fijn dat je via dit forum een goede ingang naar support hebt!


Reageer