Beantwoord

Weer geen internet. Technische dienst 5 werkdagen.

  • 18 March 2023
  • 30 reacties
  • 466 Bekeken


Toon eerste reactie

30 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @reidisabi, jeetje dat is niet hoe het hoort te gaan inderdaad, sorry voor alle ongemakken! Graag meld ik de ONT alsnog aan in ons systeem. Kun je mij het 16-cijferige registratie/serienummer toesturen in een privébericht, alsjeblieft? Dan zorg ik ervoor dat de nieuwe ONT geactiveerd wordt voor je.

Reputatie 2

Ok, Jason ik heb je de cijfers doorgegeven. ik hoop dat het snel goed komt. Alvast bedankt.

 

Reputatie 7
Badge +16

@reidisabi Ook nog voor de volledigheid hier:

Bedankt voor je privébericht: ik mis echter 1 cijfer of letter in de SN. Dit komt op 15 in plaats van 16. Kun je me nog de correcte 16 doorsturen, alsjeblieft? 

Reputatie 2

Internet werkt weer.

Na 16 dagen en 3 monteurs, is het ONT kastje vervangen en dat was het probleem.

@reidisabi, je hebt te maken met één maand opzegtermijn. Ik zie dat je gebruik maakt van een Overstapservice, de nieuwe aanbieder is verantwoordelijk voor het afhandelen van de Overstapservice. Tijdens een Overstapservice is er altijd sprake van een opzegtermijn. Dit is zo omdat, je nieuwe provider de overstap vlekkeloos kan laten verlopen en je niet zonder internet komt te zitten. 

 

Reageer