Wèèr geen internet en tv Beverwijk

  • 27 December 2023
  • 3 reacties
  • 32 Bekeken

Reputatie 1

Sinds een uur of twee vanmiddag hebben we geen internet en tv meer in Beverwijk, LOS lampje knippert rood op het glasvezelkastje.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben in de buurt ?

De vorige storing duurde een week, heb het inmiddels al gemeld bij Odido.

Cal van Odido 4 maanden geleden

Hoi @chrisvd74, heel goed dat je aan de bel trekt en sorry dat het zo snel alweer kon gebeuren, ik had het graag heel anders gezien! Ik wil je hier ook direct mee helpen en daarom ben ik in je dossier gedoken. Ik zie dat er vanochtend al een monteur van Guidion is geweest maar dat de monteur het niet op kon lossen en er een netwerkmonteur van KPN NetwerkNL moet komen. Ik heb hierom direct actie voor je ondernomen en het rapport van de monteur van Guidion meteen doorgezet naar KPN NetwerkNL voor je. Ik ga mijn uiterste best doen om ze zo snel mogelijk met je contact op te laten nemen, alleen houd er rekening mee dat dit door de feestdagen iets langer kan duren.

Ik ga mijn tanden hierin zetten voor je, ik hoop je snel weer via een netwerkmonteur van Internet te voorzien!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @chrisvd74, heel goed dat je aan de bel trekt en sorry dat het zo snel alweer kon gebeuren, ik had het graag heel anders gezien! Ik wil je hier ook direct mee helpen en daarom ben ik in je dossier gedoken. Ik zie dat er vanochtend al een monteur van Guidion is geweest maar dat de monteur het niet op kon lossen en er een netwerkmonteur van KPN NetwerkNL moet komen. Ik heb hierom direct actie voor je ondernomen en het rapport van de monteur van Guidion meteen doorgezet naar KPN NetwerkNL voor je. Ik ga mijn uiterste best doen om ze zo snel mogelijk met je contact op te laten nemen, alleen houd er rekening mee dat dit door de feestdagen iets langer kan duren.

Ik ga mijn tanden hierin zetten voor je, ik hoop je snel weer via een netwerkmonteur van Internet te voorzien!

Reputatie 1

@Cal van Odido bedankt voor je reactie. Ik mag toch hopen dat dit vandaag of morgen opgelost wordt en dat dit niet pas na 1 januari opgepakt wordt ! Zoals ik al zei duurde de vorige storing een week en dat kan en mag niet nog een keer zo lang duren ! Ik ben afhankelijk voor mijn werk voor een stabiele internetverbinding. Dus ik hoop dat dit met grote spoed opgepakt wordt, ook door KPN NetwerkNL ! Ik had ze een kwartier geleden al gebeld en daar was de storing nog niet bekend.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @chrisvd74, logisch dat je zo snel mogelijk weer verbonden wil zijn, ik probeer mijn uiterste best om je zo snel mogelijk weer online te krijgen! Ik zie dat het dringende verzoek dat ik bij KPN NetwerkNL heb ingeschoten 10 minuten geleden is aangekomen in hun systemen en ik gok dat je ze daarom net te vroeg gebeld hebt. Ik probeer er ook voor te zorgen dat zij je snel terugbellen!

Reageer