Skip to main content

Ik heb sinds vanmorgen weer geen internet en tv. Dit keer helpt de router opnieuw opstarten ook niet.

Het oranje wereldbolletje blijft branden. En wat nu?

 

Hallo @huilenmetdepetop 

Betreft het glasvezel of DSL?

Je kan natuurlijk de mediaconverter en/of modem even stroomloos laten. Heb je ook de bekabeling van je mediaconverter naar modem of ISRA naar modem gecontroleerd?

Volgens het storingstopic is er geen storing bekend. Heb je gekeken in je T-Mobile thuis account of er misschien iets is op het lokale KPN netwerk?


T-Mobile geeft aan dat er nergens storing is. Ook niet als ik via mijn eigen account kijk. Mijn buurman die XS4ALL heeft had ook storing. Hij had een smsje gekregen dat er storing was en ze er mee bezig gingen.

Toen hij een smsje kreeg dat het weer gerepareerd was deed mijn T-Mobile internet het ook weer.


Dus het was misschien een lokale KPN netwerk storing. T-mobile heeft hier weinig inzicht in omdat het probleem bij KPN lag.

Fijne dag verder!


T-Mobile geeft aan dat er nergens storing is. Ook niet als ik via mijn eigen account kijk. Mijn buurman die XS4ALL heeft had ook storing. Hij had een smsje gekregen dat er storing was en ze er mee bezig gingen.

Toen hij een smsje kreeg dat het weer gerepareerd was deed mijn T-Mobile internet het ook weer.

Hoi @huilenmetdepetop, sorry voor het ongemak! Het lijkt een lokale netwerkdisruptie bij KPN Netwerk te zijn geweest. Hierover word je niet per definitie automatisch door ons geïnformeerd. Fijn dat het opgelost is in ieder geval! Als we je ergens anders mee kunnen helpen, geen een seintje. De Community zit altijd voor je klaar. Stay safe and strong! 💪


Reageer