Ik zit al een week lang zonder vast internet. Rood wereldbolletje brandt rood en het FO lampje op de mediaconverter brandt niet. Guidion monteur al langsgeweest en het schijnt aan de kabel in het glasvezelkastje te liggen. Ik snap niet waarom het een hele week moet duren voordat ik een afspraak kan inplannen met een KPN monteur, belachelijk. Het weekend gaat zo beginnen en dit is al het 2e weekend dat ik zonder mijn vast internet kom te zitten!! Ik wil graag deze middag een afspraak maken.
Vandaag werd mijn T-mobile thuis aangesloten in mijn nieuwe huis en ik heb last van hetzelfde probleem. Binnen zit alles goed aangesloten maar dus geen internet….
ook bij mij brand het wereldbolletje rood en het FO lampje op de mediaconverter brandt niet.
De Gideon monteur zei dat er naast mij nog 17 andere mensen in mijn buurt hiervan last zouden (kunnen ) hebben. De monteur heeft een ticket aangemaakt maar dat het nog 48 uur zou kunnen duren….
Misschien is het handig als dit versneld wordt als er meer mensen in mijn buurt last van hebben?
Want op dit moment kan ik niets daar doen, en het Internet zou vorige week vrijdag als opgeleverd worden….
Top op heden nog steeds geen afspraak met de KPN monteur kunnen maken. Ik heb de klantenservice alweer meerdere malen gesproken, maar die kunnen niks voor mij betekenen. Ik krijg geen updates en moet maar wachten. Ik ben ontzettend gefrustreerd en teleurgesteld en snap niet waarom er geen monteur kan langskomen na 1,5 week. T-Mobile graag actie/reactie!!
Hoi
Ik heb er vertrouwen in dat de netwerkmonteur veel voor jullie kan betekenen en ik kijk uit naar de zeer spoedige komst van de monteur. Dit komt snel goed!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.