Skip to main content

Goedemiddag, 

 

Sinds Vorige week storing tv en internet.

Alles gereset en opnieuw opgestart. Zelfde situatie als hieronder, nergens aan geweest en afgelopen  jaar geen storing. Monteur zou eergisteren langs komen tussen 12 en 4, maar kwam uiteindelijk om 5 uur  toen ik niet meer thuis was. Probleem ligt in de fiber of wijkcentrale, kan niet anders, graag oplossen!

 

Hi @Dannyvangalen, mijn oprechte excuses! Guidion laat inderdaad weten hoe dit gegaan is maar had een nieuwe afspraak moeten inplannen. Ik heb er meteen voor gezorgd dat je een nieuwe afspraak kunt maken. Je krijgt binnen nu en een uur een e-mail van Guidion. Gisteren probeerde ik dat op een andere manier waarvan ik hoopte dat dat sneller zou zijn, maar dat bleek niet het geval. De e-mail komt nu dus echt. Maak een nieuwe afspraak en hou mij gerust op de hoogte. Als je weer online bent, maak ik een vergoeding voor de periode dat je offline bent geweest!

Heb je al Unlimited Data van ons gekregen? Zo nee, dan stuur ik je een privébericht met een code voor Unlimited Data!


Reageer