Skip to main content

3 weken geleden hebben wij op de donderdag last gehad van een internet storing. Achteraf bleek dit te maken hebben met een wijk storing(Klantenservice van T-Mobile wist dit niet en stuurde een monteur aan).

 

Sinds dit moment - klapt ons internet er om de haverklap uit. Het netwerk zelf binnen het huis blijft overeind. Er komt alleen niets meer binnen van buiten.

 

Het internet lampje(#3) op de modem is ROOD. Ik heb inmiddels alweer 10 keer aan de lijn gehangen met T-Mobile - een achterlijke voucher gehad als compensatie. Sinds wij klant zijn bij jullie is het niets dan ellende. Tot 3x toe een defect wifi punt opgestuurd gekregen(uit eindelijk zelf maar een wifi punt aangeschaft).

 

Misschien dat de support hier op het forum beter is - want ik begin het goed zat te worden. Door Corona kan ik alleen maar thuiswerken(kantoor is nog steeds een no-go bij ons) Ik ben dus afhankelijk van mijn internet verbinding.

 

Vanochtend wederom gebeld met T-Mobile en zij geven aan dat ik minstens 3 dagen moet wachten tot mijn “ticket” door de backoffice opgepakt gaat worden. Dit is toch ongelooflijk? Hoe kan het zijn dat ik zo lang moet wachten op een oplossing terwijl ik wel elke maand de volle mep mag gaan betalen waarvan ik zeker de helft van de tijd geen internet heb.

Modem: Zyxel T-50

Glasvezel kastje van Huawei

 

Zojuist weer online na een downtime van 1.5 uur 


Hi @christianvv ,

Thanks voor je terugkoppeling! Mocht de verbinding onverhoopt blijven klapperen, dan ga ik dit graag voor je aankaarten. Wil je in dat geval de verbinding blijven monitoren voor, laten we zeggen, drie dagen? Mocht in die tijd de verbinding nog wegvallen, wil ik je vragen om de datum en tijd te noteren wanneer dit gebeurt en hoe je het probleem ziet terugkomen. Dan kunnen wij ermee aan de slag! 


We zijn al praktisch de hele dag offline.


Internet ligt er voor zoveelste keer weer uit hier. Bizar


Hier nog steeds sinds gisterochtend


Hi @christianvv, echt onwijs balen om te lezen dat jij nog steeds offline bent! Ik wil je graag laten weten dat ik jou net van een antwoord heb voorzien in dit topic: 

Mocht jij nog vragen hebben, stel die dan gerust daar! Dan help ik je gelijk weer verder en houden we de communicatie mooi op één plek!

Hi @thomas77, heel goed dat jij dit meteen weer laat weten! Ik heb gelijk een kijkje genomen in jouw verbinding en ik zie gelukkig dat jij weer online bent. Echt heel rot dat jouw internet er dit weekend weer heeft uit gelegen. Ik hoop dat wij in dit topic heel snel weer iets van ons kunnen laten horen wat ervoor zorgt dat deze problemen voorgoed verdwijnen:

Mocht jij dit probleem weer ervaren, trek dan inderdaad weer meteen aan de bel. Dan help ik je gelijk verder! 


Bericht verwijderd - werkt weer :)


Reageer