Skip to main content

3 weken geleden hebben wij op de donderdag last gehad van een internet storing. Achteraf bleek dit te maken hebben met een wijk storing(Klantenservice van T-Mobile wist dit niet en stuurde een monteur aan).

 

Sinds dit moment - klapt ons internet er om de haverklap uit. Het netwerk zelf binnen het huis blijft overeind. Er komt alleen niets meer binnen van buiten.

 

Het internet lampje(#3) op de modem is ROOD. Ik heb inmiddels alweer 10 keer aan de lijn gehangen met T-Mobile - een achterlijke voucher gehad als compensatie. Sinds wij klant zijn bij jullie is het niets dan ellende. Tot 3x toe een defect wifi punt opgestuurd gekregen(uit eindelijk zelf maar een wifi punt aangeschaft).

 

Misschien dat de support hier op het forum beter is - want ik begin het goed zat te worden. Door Corona kan ik alleen maar thuiswerken(kantoor is nog steeds een no-go bij ons) Ik ben dus afhankelijk van mijn internet verbinding.

 

Vanochtend wederom gebeld met T-Mobile en zij geven aan dat ik minstens 3 dagen moet wachten tot mijn “ticket” door de backoffice opgepakt gaat worden. Dit is toch ongelooflijk? Hoe kan het zijn dat ik zo lang moet wachten op een oplossing terwijl ik wel elke maand de volle mep mag gaan betalen waarvan ik zeker de helft van de tijd geen internet heb.

Modem: Zyxel T-50

Glasvezel kastje van Huawei

 

Goedemorgen all, momenteel wordt dit issue opnieuw onderzocht! Alle updates die uit dit onderzoek volgen, worden hier direct weer met jullie gedeeld. Nogmaals excuses voor het ongemak dat jullie nu ervaren. Ik hoop dat ik jullie snel kan verblijden met goed nieuws!

Dag Lisa, bedankt voor je bericht. Ik mag hopen dat dit nr.1 prioriteit heeft en resources worden opgeschaald en pas nadat iedere klant bevestigd ik heb weer internet de cases pas dan worden gesloten..


Nu hebben mijn ouders in Apeldoorn ook geen internet meer… En ik natuurlijk ook niet.

 

Ik zie bij: Is er een algemene storing? Staan dat het nu niet alleen Apeldoorn betreft…


Pffff, net gebeld. Zegt die meneer aan de telefoon doodleuk dat hij het naar de technische afdeling doorzet en daar een verwerkingstijd van 7 dagen voor staat. Wat een grapjas. Ik heb gezegd dat ik nu op dag 7 zit en als dat de verwerkingstijd is ik verwacht dat het vandaag opgelost is. En anders maak ik idd gebruik van mijn bedenktijd van 14 dagen. Nu 9 dagen klant waarvan nu dag 7 geen internet. Waardeloos! 

Wat bedoel je met Bedenktijd?

14 dagen bedenktijd als je net klant bent. Moet nog checken of dat voor mobiel ook geld. Daarstraks wel gecheckt bij vast en daar kon ik nog binnen 14 dagen idd abonnement stoppen. Installatie kosten dan wel kwijt. Maar dat doe ik liever dan dit gezeur. 


Nu hebben mijn ouders in Apeldoorn ook geen internet meer… En ik natuurlijk ook niet.

 

Ik zie bij: Is er een algemene storing? Staan dat het nu niet alleen Apeldoorn betreft…

Das balen!

Ik zie bij algemene en lokale storingen niks staan, maar dat is al de hele week zo

transparant zijn ze daarin niet laten we het daar op houden…


Kom op, dit is toch bizar? Sorry hoor, ik ben niet heel snel ontevreden. Ik vond het oprecht de goede kant opgaan toen jullie gisteren (eindelijk) schot in de zaak brachten. En nu lopen we met z’n allen weer tegen hetzelfde probleem aan? Waar zijn we mee bezig? 
 

Bijna 7 dagen geen vast internet om een avondje internet te hebben. Nu wordt een hele plaats getroffen als ik @Mirj4m mag geloven?

 

wanneer kunnen wij structureel stabiel en VAST internet  van jullie verwachten? 


Hallo mensen.

Er is een storing in oa Apeldoorn en een aantal andere regio's, hier zie je de updates als ze er zijn.

https://community.t-mobile.nl/vast-internet-492/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385


Hallo mensen.

Er is een storing in oa Apeldoorn en een aantal andere regio's, hier zie je de updates als ze er zijn.

https://community.t-mobile.nl/vast-internet-492/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385

Op dit moment kan de storing in andere regio's mij gestolen worden. We krijgen hier in Apeldoorn gewoon geen ondersteuning. De gebrek aan informatie is iets waar ze zich voor moeten schamen. 

 

Daarnaast zitten wij hier nu al een week zonder internet. Meerdere mensen(bijna iedereen) werkt thuis en kan niks doen. De hotspot werkt waardeloos.

 

Er komt gewoon geen einde aan. Wat anderen hier ook al aangeven; tijd dat tmobile ons de keuze geeft om zonder kosten ons contract te laten ontbinden zodat wij wel kunnen overstappen naar een fatsoenlijk provider die wel kan communiceren met klanten.


Zodra er een update beschikbaar is zul je die zien in het storingstopic.


Ben bang dat deze algemenere storing weleens het beeld kan vertroebelen en nadat die storing opgelost is, wij nog steeds het haasje blijken te zijn. Omdat ons probleem al voor deze storing bestond.


Ben bank dat deze algemenere storing weleens het beeld kan vertroebelen en nadat die storing opgelost is, wij nog steeds het haasje blijken te zijn. Omdat ons probleem al voor deze storing bestond.

Ben ik idd ook bang voor. Ik wacht vandaag nog af en geen internet vandaag ga ik er voor kiezen om binnen mijn bedenktijd (nieuwe klant) op te zeggen.

 

Wat iemand eerder ook schrijft.... Zou voor de mensen in contract met geen internet voor 6+ dagen wel zo netjes zijn als ze kostenloos per direct kunnen opzeggen. 


Ben bang dat deze algemenere storing weleens het beeld kan vertroebelen en nadat die storing opgelost is, wij nog steeds het haasje blijken te zijn. Omdat ons probleem al voor deze storing bestond.

Precies dit. Ik denk dat de algemene storing opgelost gaat worden. En de monteur daarna zonder pardon weer vertrekt en ons achter laat zonder internet.

 

Is gisteren ook gebeurt - waarom zou het nu niet weer gebeuren?


Ik had gisteren wel weer internet dus ik hoop dat als de storing is verholpen ik daarna ook weer gewoon internet heb


Hier sinds vanochtend geen DHCP IP meer vanuit T-Mobile. Glasvezel is wel up. Krijgen we ook een status update voor de storing?


Apeldoorn (Zonnehoeve) ook weer stuk. Vanaf 05:10 op en af, vanaf 08:50 helemaal stuk. Dit keer de eerste T-Mobile router nog lang bereikbaar gebleven, totdat de DHCP lease verviel om 09:39.

Helaas na ruim 6 uur nog steeds (en wederom) geen enkele communicatie vanuit T-Mobile over oorzaak en oplostijd.

 

 


Mijn broer heeft nu ook geen internet, kabel breuk kreeg ie te horen

zelf klantenservice gebeld en dat klopt idd, sinds vanochtend weer… is in onderzoek maar ik mag hopen dat tmobile nu een battalion monteurs stuurt en het oplost oplost

niet nieuwe kabel er in zonder te checken dat dit ook helpt


Na 3 uur en 48min springt de boel weer online


Is het verhaal van kabel breuk waar moderator? 
 

we zitten best wel te wachten op een status update. 
 

(hier Apeldoorn centrum/zuid btw)


Bij mij is de verbinding sinds kleine 5 min weer op (heb dit bericht verstuurd via glasvezel)

Wijk: Zuidbroek


Internet is terug, heb weer een dhcp lease. Thank you


Bij mij doet het internet het weer (Zuidbroek)


Hier werkt ie ook zowaar ook weer (Zuidbroek)…. ben benieuwd voor hoeveel minuten/uur we nu mogen genieten


Mijn modem nu 2x herstart. Geen succes en geen internet.


Mijn modem nu 2x herstart. Geen succes en geen internet.

Dan heb jij echt een andere issue. Zoals je volgens mij al aan gaf. 


@alex.h wat heeft jouw smokeping aan. 🧐


@alex.h wat heeft jouw smokeping aan. 🧐

‘ t Is geen smokeping, maar mijn monitoring geeft aan dat vanaf 12:46 de boel weer up is.


Reageer