Beantwoord

Wederom geen Internet verbinding(Apeldoorn)



Toon eerste reactie

457 reacties

Ik zie dat het topic “beantwoord” is. Ga hier absoluut niet mee akkoord. Het mag dan opgelost zijn voor een x aantal mensen. Maar er zijn er nog genoeg zonder verbinding.

 

 

Helemaal eens, dit ligt duidelijk buiten huis en dit is alleen maar vertraging 

Reputatie 3

Nog steeds geen afspraak vanuit tmobile of gidion

Ik kom zojuist thuis en hier werkt het na 6 dagen geen internetwel weer (Zuidbroek). Balen dat het niet voor iedereen geldt!

En ik ben net opgestaan en we zijn onze internet verbinding alweer kwijt!! Dit is echt te absurd voor woorden!!!! Modem opnieuw opgestart en lampje brand weer rood!!

Dit is echt een complete nachtmerrie aan het worden. Moeten we de media er masr bij gaan halen? Waar blijft een DUURZAME OPLOSSING!!?? 

Goedemorgen, nou ja dat was het...... Tot ik zag dat mijn hub geen verbinding had. Kijk bij de modem...... Gelukkig geen rood lampje. Toch opnieuw opgestart en...... Rood lampje 😵

Om 7 uur maar weer bellen.

Had voor andere gehoopt dat het niet weer bij iedereen is..... Maar zo te lezen ben ik niet de enige die weer problemen heeft. Ben zelf sinds vorige week dinsdag klant bij tmobile en ben nu dus al veellanger offline dan online sinds ik klant ben bij Tmobile. Heb nu echt spijt van de overstap. Ben bij xs4all hooguit 2 uurtjes eruit geweest en toen was de hele wijk offline. Pfffff waardeloos dit. 

Ja hier werkt het steeds op dezelfde manier, geen rood lampje maar toch geen internet. Na reset modem wel rood lampje. Maar nu zojuist toch weer op groen gesprongen. Maar hier kunnen we dus totaal niet op rekenen en er is GEEN DUURZAME OPLOSSING nog.

Reputatie 3

Goedemorgen, nou ja dat was het...... Tot ik zag dat mijn hub geen verbinding had. Kijk bij de modem...... Gelukkig geen rood lampje. Toch opnieuw opgestart en...... Rood lampje 😵

Om 7 uur maar weer bellen.

Had voor andere gehoopt dat het niet weer bij iedereen is..... Maar zo te lezen ben ik niet de enige die weer problemen heeft. Ben zelf sinds vorige week dinsdag klant bij tmobile en ben nu dus al veellanger offline dan online sinds ik klant ben bij Tmobile. Heb nu echt spijt van de overstap. Ben bij xs4all hooguit 2 uurtjes eruit geweest en toen was de hele wijk offline. Pfffff waardeloos dit. 

Je zit nog binnen de 2 weken dus je kan nog opzeggen :)

 

Hier hetzelfde. Nog steeds geen internet.

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar na opnieuw opstarten net. Was ik tot mijn grote verbazing in ineens weer online. 

Reputatie 3

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar na opnieuw opstarten net. Was ik tot mijn grote verbazing in ineens weer online. 

Nog steeds geen internet. Na opnieuw opstarten en resetten nog niks.

 

@Lisa je gaf gister aan dat ze een afspraak zouden maken met de monteur. Dit gaat zeker na het weekend dus zijn? Ik zit inmiddels op 16 dagen geen internet nu. Top service 👌🏽

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar na opnieuw opstarten net. Was ik tot mijn grote verbazing in ineens weer online. 

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar na opnieuw opstarten net. Was ik tot mijn grote verbazing in ineens weer online. 

Ja, maar nu is de verbinding weer weg! 

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar na opnieuw opstarten net. Was ik tot mijn grote verbazing in ineens weer online. 

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar na opnieuw opstarten net. Was ik tot mijn grote verbazing in ineens weer online. 

Ja, maar nu is de verbinding weer weg! 

Hier verlies ik ook om de aantal minuten de verbinding. Dit valt uiteraard alleen op als ik echt actief op een apparaat ben en als ik in de buurt vab mijn hub ben. Ga zo toch maar weer bellen. 

Reputatie 3

Net de klantenservice gesproken en zij geven aan dat er niks bekend is over dat er nog een storing speelt. De netwerkbeheerder heeft gister eind van de middag rond 1640 aangegeven dat alle problemen in de wijk Zuidbroek en Zevenhuizen opgelost zijn.

 

Mevrouw gaf daarnaast ook aan dat de klantenservice op dit moment niks kan betekenen voor de mensen die nu een storing hebben omdat wederom de backoffice of terwijl de technische jongens van tmobile pas werken vanaf 0900. Daarnaast is het zo druk dat het “waarschijnlijk” na het weekend pas opgepakt gaat worden.

 

Monteur afspraken die gister niet zijn ingepland - zullen pas na het weekend ingepland worden.

 

@Lisa @Jason @Brian jullie zouden je moeten schamen dat jullie ons als klanten zo diep in de stront laten zitten. 

 

Reputatie 3

@Lisa @Sander @Brian @Jason hier valt het internet na 18uur weer uit. Wat zijn de monteurs aan het doen?

Hier dito verhaal #drama. Waarom wordt er niet overlegd door t mobile met een andere provider om tijdelijk hun netwerk te gebruiken? Het probleem wordt continu naar de klant verlegd maar daar klopt niks van

 

Reputatie 3

Zojuist gebeld en de backoffice vertelde de agent om het script te doorlopen daar alles gister was opgelost. Mijn zwager die nergens last van had is nu ook sinds 9:00 uur offline, tegelijk met ons. Het probleem wordt alleen maar groter. Er wordt nu een backoffice taak aangemaakt. Ten tijde dat ik belde, belde nog 4 Apeldoorners. Wat gaan jullie nu doen @Jason @Sander @Brian @Lisa ??

Reputatie 2

Ook hier sinds vanochtend geen internet weer. Dit is toch te gek voor woorden?! Wat anderen voor me ook al beschreven: groen lampje, maar geen internet. Na een reset een rood lampje en dus ook nog steeds geen internet.

Fijn dat we gisteravond even normaal hebben kunnen internetten, maar dat is voor ons nou niet bepaald de belangrijkste periode.

Gaat T-Mobile nu met meer informatie komen? Ik hoop het van harte, net als meer vaart achter de oplossing zetten.

Reputatie 3

Hier ook opnieuw gesproken met de klantenservice - zij geven aan dat er niet genoeg problemen zijn gemeld voor een “hoge prioriteit”.

 

SCHANDALIG!

@Jason @Brian @Lisa 

 

Wat gaan jullie hier aan doen? Dit is toch te gek voor woorden dat wij als klant niet geholpen worden. Werkelijk waar een waardeloze klote situatie.

Pffff, net gebeld. Zegt die meneer aan de telefoon doodleuk dat hij het naar de technische afdeling doorzet en daar een verwerkingstijd van 7 dagen voor staat. Wat een grapjas. Ik heb gezegd dat ik nu op dag 7 zit en als dat de verwerkingstijd is ik verwacht dat het vandaag opgelost is. En anders maak ik idd gebruik van mijn bedenktijd van 14 dagen. Nu 9 dagen klant waarvan nu dag 7 geen internet. Waardeloos! 

Pffff, net gebeld. Zegt die meneer aan de telefoon doodleuk dat hij het naar de technische afdeling doorzet en daar een verwerkingstijd van 7 dagen voor staat. Wat een grapjas. Ik heb gezegd dat ik nu op dag 7 zit en als dat de verwerkingstijd is ik verwacht dat het vandaag opgelost is. En anders maak ik idd gebruik van mijn bedenktijd van 14 dagen. Nu 9 dagen klant waarvan nu dag 7 geen internet. Waardeloos! 

Wat bedoel je met Bedenktijd?

Hoeveel meldingen hebben we nu ?

Reputatie 3

Binnen 2 weken mag je de abonnement alsnog stopzetten als je een nieuwe klant bent - zou willen dat ik dit nog kon doen.

 

Ik denk dat er zat meldingen zijn. Nieuwe medewerker nu aan de telefoon en hij geeft aan dat het groter is dan alleen in Apeldoorn en we nu moeten afwachten. Meer informatie heeft men nu niet.

Hier ook in Apeldoorn Welgelegen geen glasvezel connectie meer vanaf 8:57 uur.  Krijg geen IP-adres op de router.  

Reputatie 7

Goedemorgen all, momenteel wordt dit issue opnieuw onderzocht! Alle updates die uit dit onderzoek volgen, worden hier direct weer met jullie gedeeld. Nogmaals excuses voor het ongemak dat jullie nu ervaren. Ik hoop dat ik jullie snel kan verblijden met goed nieuws!

Reputatie 3

Inmiddels is er hier echt wel sprake van wanprestatie en op basis daarvan kan men overgaan op contract ontbinding 

met ziggo kan je over 3-4 online zijn, ik vermoed dat dit sneller zal zijn dan de oplossing van t-mobile

Reageer