Hoi @MelvinCornelissen , wat vervelend dat je internet het niet doet.
Op het forum stellen ze zonder probleem een voucher voor 7 dagen echt mobiel unlimited data ter beschikking. Maar daarvoor moet je inderdaad wel zelf een Odido of Ben simkaart en een telefoon of 4G router hebben. Die zijn helaas niet beschikbaar om te lenen. Een prepaid simkaart kun je wel in de winkel verkrijgen.
Hoi @eric, dat klopt.
Daar heb ik echter niet zoveel aan om de eerder genoemde redenen. Ik vind het nog steeds van de zotte dat een provider het normaal vind dat je 18 dagen zonder hun dienst zit en vervolgens niet de extra stap zetten om tijdelijk een andere dienst te leveren, Odido levert immers 4g voor thuis, zodat ik in ieder geval de storing periode kan overbruggen. Bij andere providers is dit een standaard procedure en hebben ze bruikleen apparatuur beschikbaar voor het online brengen van een 4g modem.
Sinds mijn overstap, en eigenlijk daarvoor al heb ik alleen maar problemen ervaren. Glasvezel is een maand later opgeleverd dan afgesproken vervolgens lig ik er 18 dagen uit en ook nu ziet het er niet naar uit dat ik met een week weer online ben. Ik kan er met mijn hoofd niet bij. Vervolgens komt er ook nog de gigantische frustratie bij omdat de klantenservice enkel en alleen de standaard riedels afloopt en op iedere mogelijke manier proberen de verantwoording af te schuiven.
Zojuist ook, ben ik in gesprek met de klantenservice en een aantal keer doorverbonden. Ben ik in gesprek met iemand van een andere afdeling die zet mij in de wacht om e.e.a. te overleggen en vervolgens wordt de verbinding verbroken met de melding, deze afdeling is nu gesloten. Tenenkrommend...
Als de eerste lijn met hun scripts jouw probleem niet kan oplossen gaat dat daarna naae de 2e lijn.In het weekend is er inderdaad geen backoffice. normaal gaan deze meldingen per digitale ticket naar die afdeling maar misschien heb je erg aangedrongen op doorverbinden en dat lukt gaat inderdaad niet.
Ik kan als medeklant verder niet de status van jouw lijn inzien, alleen de tip van de unlimited vouchers geven. Morgen zijn er nog Odido winkels open. Misschien kun je een 2e sim in je telefoon kwijt? Dat kan dan ook werken.
Ik was al in gesprek, ik was niet aan het wachten op het doorverbinden.
Daarnaast blijft de telefoon optie geen optie, ik ben immers niet alleen in mijn huishouden en mijn telefoon is dus ook niet altijd thuis. Ik heb een onbeperkt internet abonnement bij een andere mobiele provider maar dat is heel het probleem niet. Ik neem glasvezel voor internet thuis natuurlijk, niet voor onderweg,
Wellicht is het alleen nog handig terug te bellen op kantoor tijden waarop er mensen aanwezig zijn die wel besluiten kunnen nemen. Linksom of rechtsom is dit echter natuurlijk geen service.
Hier al 3 dgn geen internet. Vanavond zei helpdesk dat we 4g router in bruikleen zouden kunnen krijgen. Nu in de winkel. Alleen weet de dame nog niet hoe ze het administratief moet verwerken.
Hoi @Awarnach, ik wil graag nakijken wat ik voor je kan betekenen! Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn Odido. Groetjes, Ishana
Hoi @Awarnach, ik wil graag nakijken wat ik voor je kan betekenen! Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn Odido. Groetjes, Ishana
Zojuist toegevoegd ;-)
@Ishana van Odido Inmiddels zitten we op dag 5 zonder internet(signaal) en buren verderop dus wel verbinding. Draadbreuk ergens in de straat? Of fout in een verdeelkast?
Hi @Awarnach, ik heb zojuist gereageerd in het andere topic waar je een reactie hebt geplaatst!