Dit is al de 3e nacht op een rij dat KPN een storing heeft in mijn postcodegebied. De storing stond uiteraard bij KPN (en bij T-mobile) al geregistreerd, maar staat nu bij beiden als opgelost. Helaas is het bij mij absoluut niet opgelost. Het lampje voor de verbinding blijft oranje op het Zyxel modem. Ik heb het modem al uitgezet en de media convertor van de stroom afgehaald. Dat werkt dus niet. Gaat iemand dit nu eens goed oplossen want het wordt ergerlijk als je 's nachts werkt.
Bladzijde 1 / 1
Update (3:39): de verbinding lijkt weer te werken. Hopelijk was dit de laatste keer dat deze storing de kop opsteekt.
Hi
Excuses voor het ongemak en fijn dat de problemen zichzelf hebben opgelost. Mocht je in de toekomst onverhoopt toch nog ergens tegenaan lopen, laat het ons dan vooral weten. De Community zit voor je klaar!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.