Hallo Allemaal (en Moderators),
Vorig jaar heb ik een abonnement genomen op T-Mobile thuis. Voordat mijn lijn actief werd waren er problemen met bepaalde websites/diensten die niet bereikbaar waren voor een deel van de T-Mobile klanten. Gelukkig was dat opgelost voordat mijn abonnement in ging.
Echter sinds al een +/- 6 maanden kan ik www.aegon.nl niet bereiken en kan de helpdesk mij niet helpen, ik wacht al ruime 1,5 maand op nieuwe reactie van de technische dienst. Gelukkig hoef ik niet dagelijks bij mijn financiële zaken te kijken en werkt het gelukkig wel via T-Mobile mobiel.
Vandaag is er een nieuwe dienst bijgekomen namelijk de F1 aan tafel podcast, die kan ik via geen enkele dienst (Spotify, Apple, grandprixradio.nl website) beluisteren terwijl andere podcasts het wel doen. Maak ik verbinding met mijn hotspot dan werkt het direct. Lijkt erop dat ik een bepaalde CDN dienst niet kan bereiken via mijn T-Mobile thuis verbinding.
Een aantal zaken die ik al getest/geprobeerd heb;
- Router herstart
- Direct bedrade/draadloze verbinding met router
- Ad-blockers uit
- T-Mobile DNS / 1.1.1.1 / 8.8.8.8 maakt allemaal niet uit
- Andere devices in mijn netwerk getest echter ook hetzelfde probleem
- Maak ik connectie met dezelfde devices met mijn mobile hotspot dan werkt het prima
In de zelfde woonplaats Zwolle maar dan in een andere wijk kan men wel www.aegon.nl benaderen echter ik niet. Ik ben nu toch wel erg benieuwd of T-Mobile dit kan oplossen en vraag jullie om hulp.
Extra info:
Ping aegon.nl
Tracert aegon.nl