Skip to main content
Beantwoord

Webmail T-Mobile Thuis

• 10 december 2019
  • 1 reactie
  • 458 Bekeken

In een andere topic had ik onderstaande vraag al gesteld alleen wordt deze mogelijk voorbij gegaan vanwege het feit dat de 1e vraagsteller al een antwoord heeft gekregen.

Sinds twee weken werkzaam bij een nieuwe werkgever en wil daar ook toegang krijgen tot de mailomgeving. Via de bovengenoemde link en deze dus https://mail.t-mobilethuis.nl/ wil het mij echt niet lukken.
Ik gebruik toch de juiste gegevens en het wachtwoord (veilig opgeborgen en wordt bij gebruik gekopieerd).
Eerst dacht ik dat het aan de ICT omgeving lag van mijn nieuwe werkgever maar thuis lukt het ook niet meer.
Groet,
Michel.

Beste antwoord door Dave

Hi Michel,

Geen zorgen je eerste bericht wordt zeker opgepakt! Om het overzichtelijk te houden gaat dit topic daarom ook op slot.

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • Antwoord
  • 10 december 2019

Hi Michel,

Geen zorgen je eerste bericht wordt zeker opgepakt! Om het overzichtelijk te houden gaat dit topic daarom ook op slot.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen