Skip to main content
Beantwoord

Webmail bij t-mobilethuis.nl


  • is Prince of Content
  • 58 reacties
Sinds vanmorgen werkt het internet hier, compleet met TV en vaste telefoon (nog te testen). Wat ik nu nergens kan vinden is hoe ik op de webmail; van t-mobile kom.
Ten eerste ik kan nergens een icoontje vinden om daarin te komen, nadat ik aangemeld ben bij tm, en ten tweede krijg ik een bericht dat ik my moet aanmelden, maar mijn wachtwoord is fout, EN toch ben ik hier.

Jaren geleden een telefoon abo gehad bij tm, en ergens is die gebruikersnaam blijven hangen. Als ik mijn ww wil opvragen, dan krijg ik een popup dat het nummer onbekend is, terwijl het gewoon een goed mobiel nummer is.
Ik ben nu een uurtje bezig, maar dit schiet niet op; alle help wordt op prijs gesteld
Groet,
Cor

Beste antwoord door Pilovali

Hallo,

De URL voor webmail is https://mail.t-mobilethuis.nl/. Dit kun je op https://thuisservice.t-mobile.nl/internet-en-email/email-instellingen/ en in My T-Mobile Thuis (https://thuismy.t-mobile.nl/instellingen/email) vinden.

Waar kun je precies niet op aanmelden? Op My T-Mobile mobiel of My T-Mobile Thuis?

Groet,
Bekijk origineel

10 reacties

Pilovali
Forum|alt.badge.img+1
  • is een Top Poster
  • 1038 reacties
  • Antwoord
  • 10 september 2019
Hallo,

De URL voor webmail is https://mail.t-mobilethuis.nl/. Dit kun je op https://thuisservice.t-mobile.nl/internet-en-email/email-instellingen/ en in My T-Mobile Thuis (https://thuismy.t-mobile.nl/instellingen/email) vinden.

Waar kun je precies niet op aanmelden? Op My T-Mobile mobiel of My T-Mobile Thuis?

Groet,

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7973 reacties
  • 10 september 2019
goedenavond @naalroc Als het niet lukt met de linken van @Pilovali moet je even wachten op de hulp van de moderators. Meestal reageren ze binnen de 24/48 uur..
Fijne avond.

  • Auteur
  • is Prince of Content
  • 58 reacties
  • 10 september 2019
Het ging om de toegang op t-mobilethuis, maar met uw hulp en de linkjes is het nu gelukt.
Wat ik i eerste instantie niet kon vinden is de link naar webmail, maar die is hierboven dus gegeven:
https://mail.t-mobilethuis.nl/
Nog even moeten stoeien met de gebruikersnaam, maar dat is dus het gehele E-mail adres, ben ik achter gekomen.
Ik denk dat ik nu gewoon verder kan!
Bedankt voor de hulp
Groet

Edit: en dat beste antwoord is bedoeld voor Pilovali, maar er was ondertussen een nieuw antwoord, dat ik nog niet gezien had, en klikte op het origineel, juist boven mijn textbox.

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 16 september 2019
Hi @naalroc, goed om te horen dat het gelukt is met de hulp van @Pilovali. Van harte welkom bij T-Mobile Thuis! 🙂

  • is King of Content
  • 127 reacties
  • 9 december 2019

Als ik hier toch even op verder mag boorduren dan graag bij mij ook het verlossend antwoord.
Sinds twee weken werkzaam bij een nieuwe werkgever en wil daar ook toegang krijgen tot de mailomgeving. Via de bovengenoemde link en deze dus https://mail.t-mobilethuis.nl/ wil het mij echt niet lukken.
Ik gebruik toch de juiste gegevens en het wachtwoord (veilig opgeborgen en wordt bij gebruik gekopieerd).
Eerst dacht ik dat het aan de ICT omgeving lag van mijn nieuwe werkgever maar thuis lukt het ook niet meer.
Groet,
Michel


Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • 13 december 2019

Hey @Michel_1970,

Goed dat je al met je e-mailadres en de Webmail aan de slag wilt gaan. Je kunt je gebruikersnaam heel makkelijk inzien binnen je My T-Mobile Thuis omgeving onder het kopje "instellingen" en dan "E-mail." Daar kun je vervolgens een nieuw wachtwoord instellen: Ga naar Instellingen > E-mail > Wijzigen. Lukt het na het wijzigen van je wachtwoord wel om in te loggen?


  • is King of Content
  • 127 reacties
  • 13 december 2019

Beste @Piotr, het wachtwoord is gewijzigd en de toegang tot T-MobileThuis Webmail is gelukt, alleen nu nog de hamvraag of thuis ( via Outlook ) ook alles nog binnen komt.
Dat gaan we vanavond wel meemaken ;-)


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21013 reacties
  • 13 december 2019

Haloo @Michel_1970 

Dat moet geen probleem zijn.

Ik heb de Outlook app geïnstalleerd, gekozen voor nieuwe gebruiker, tik IMAP aan en voer je email adres en wachtwoord in.

Heb ter controle nog een test email gestuurd naar mijn andere email en hij kwam daar aan zonder problemen. Alleen ik kreeg de email op de t-mobilethuis.nl email en op mijn andere privé email. Heb er geen behoefte aan dus geen probleem.

Hier vind je nog een handleiding voor het instellen van je email


MelisaTMT
  • is een Top Poster
  • 148 reacties
  • 16 december 2019

Onwijs bedankt voor het delen van de tips @Waqqas. Super nuttig! :smile:

 

@Michel_1970, Fijn om te horen dat dit in ieder geval gelukt is! Mocht je onze hulp toch nog nodig hebben, dan staan we voor je klaar. :muscle_tone2:

 


  • is King of Content
  • 127 reacties
  • 17 december 2019

@Waqqas & @MelisaTMT, door het aanpassen van het wachtwoord kwam, zoals ik al verwachtte, de mails thuis ( via Outlook ) niet meer binnen. Na het veranderen van het wachtwoord, want daar kwam Outlook zelf al mee, kwamen de berichten weer binnen.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen