Ten eerste ik kan nergens een icoontje vinden om daarin te komen, nadat ik aangemeld ben bij tm, en ten tweede krijg ik een bericht dat ik my moet aanmelden, maar mijn wachtwoord is fout, EN toch ben ik hier.
Jaren geleden een telefoon abo gehad bij tm, en ergens is die gebruikersnaam blijven hangen. Als ik mijn ww wil opvragen, dan krijg ik een popup dat het nummer onbekend is, terwijl het gewoon een goed mobiel nummer is.
Ik ben nu een uurtje bezig, maar dit schiet niet op; alle help wordt op prijs gesteld
Groet,
Cor
De URL voor webmail is https://mail.t-mobilethuis.nl/. Dit kun je op https://thuisservice.t-mobile.nl/internet-en-email/email-instellingen/ en in My T-Mobile Thuis (https://thuismy.t-mobile.nl/instellingen/email) vinden.
Waar kun je precies niet op aanmelden? Op My T-Mobile mobiel of My T-Mobile Thuis?
Groet,
Fijne avond.
Wat ik i eerste instantie niet kon vinden is de link naar webmail, maar die is hierboven dus gegeven:
https://mail.t-mobilethuis.nl/
Nog even moeten stoeien met de gebruikersnaam, maar dat is dus het gehele E-mail adres, ben ik achter gekomen.
Ik denk dat ik nu gewoon verder kan!
Bedankt voor de hulp
Groet
Edit: en dat beste antwoord is bedoeld voor Pilovali, maar er was ondertussen een nieuw antwoord, dat ik nog niet gezien had, en klikte op het origineel, juist boven mijn textbox.
Als ik hier toch even op verder mag boorduren dan graag bij mij ook het verlossend antwoord.
Sinds twee weken werkzaam bij een nieuwe werkgever en wil daar ook toegang krijgen tot de mailomgeving. Via de bovengenoemde link en deze dus https://mail.t-mobilethuis.nl/ wil het mij echt niet lukken.
Ik gebruik toch de juiste gegevens en het wachtwoord (veilig opgeborgen en wordt bij gebruik gekopieerd).
Eerst dacht ik dat het aan de ICT omgeving lag van mijn nieuwe werkgever maar thuis lukt het ook niet meer.
Groet,
Michel
Hey
Goed dat je al met je e-mailadres en de Webmail aan de slag wilt gaan. Je kunt je gebruikersnaam heel makkelijk inzien binnen je My T-Mobile Thuis omgeving onder het kopje "instellingen" en dan "E-mail." Daar kun je vervolgens een nieuw wachtwoord instellen: Ga naar Instellingen > E-mail > Wijzigen. Lukt het na het wijzigen van je wachtwoord wel om in te loggen?
Beste
Dat gaan we vanavond wel meemaken ;-)
Haloo
Dat moet geen probleem zijn.
Ik heb de Outlook app geïnstalleerd, gekozen voor nieuwe gebruiker, tik IMAP aan en voer je email adres en wachtwoord in.
Heb ter controle nog een test email gestuurd naar mijn andere email en hij kwam daar aan zonder problemen. Alleen ik kreeg de email op de t-mobilethuis.nl email en op mijn andere privé email. Heb er geen behoefte aan dus geen probleem.
Hier vind je nog een handleiding voor het instellen van je email
Onwijs bedankt voor het delen van de tips
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.