Skip to main content

Nu meer dan een maand, en een nieuwe modem, probleem gediagnosticeerd als mediaconvertor, maar ze kunnen of willen geen vervanging sturen.

Lijkt elke keer dat ik bel een ander verhaal te zijn.

Proberen maar falen (een vreemd verhaal - computer zegt nee) om om de een of andere reden een tweede bezoek van Guidion te regelen, maar er is niets veranderd sinds het vorige bezoek.

Heeft t-mobile een formeel escalatieproces of een manier om een klacht te registreren?

Hoewel het erop lijkt dat het op dit moment minder moeite kost om gewoon van aanbieder te veranderen.

Hoi @Jxs, goed dat je hiervoor een topic hebt aangemaakt en sorry dat het nog niet is opgelost, dat had ik ook graag anders gezien! Ik zie dat je in de tussentijd al contact hebt gehad met een telefonische collega en dat er snel een Guidion monteur bij je langskomt. Zoals hoogstwaarschijnlijk al is uitgelegd ligt een intermitted contact vaak binnenshuis waardoor Guidion dit normaliter voor je op kan lossen.

Mocht je na het bezoek van Guidion toch nog een probleem ervaren, geef het gerust aan en dan gaan wij hier absoluut mee aan de slag. Voor nu heb ik vertrouwen in het bezoek morgen en hoop ik dat je snel weer zorgeloos kan internetten! 🙂


Reageer