Wat een waardeloos bedrijf ik wil van mijn contract af

  • 13 February 2024
  • 5 reacties
  • 107 Bekeken

Sinds begin januari problemen met Odidio. Internet werkt niet meer. Nieuwe modem gekregen, van T-56 naar T-54. Na anderhalve week weer geen internet. Internet lampje op de modem blijft rood.
Odido weer gebeld, ze gingen het doorspelen naar de KPN. Die zouden mij een bericht sturen, niks meer van gehoord voor een week.
Naar resetten van het glasvevel zwarte wanddoosje werkte het weer voor een week. Weer gebeld, krijg nu spoed maar we zijn alweer 2 dagen verder, en resetten helpt nu ook niet meer. tevens kwam ik erachter dat ik geen 1Gb binnenkrijg maar 100Mbit. Ik vraag me af of ik mijn contract kan annuleren, aangezien ze niet de sneldheid leveren waarvoor ik betaal.

ik las net een mail ze hebben kennelijk weer een meting gedaan toen het net weer werkte, dus morgen weer bellen weer een doorverwijzing naar de technische dienst weer wachten.

De monteur is afgelopen zondag langs geweest, en de meette ook maar 100 Mbit.
Heeft een kabel vervangen tussen ONT en Modem, en het werkte.
Helaas maar een half uur en toen was de monteur weer weg.

Gisteren 11 feb, weer gebeld. Kreeg meteen een mail (zie screenshot) 

screenshot mail

Vandaag niks gehoord, net gebeld. 

Ik kreeg te horen dat ze niks van die mail weten. Ik kan gewoon weer 5 werkdagen wachten.
Gelukkig heb ik gisteren een aangetekende ingebrekestelling brief verstuurd.
Jullie krijgen nog 2 weken, en dan zeg ik mn contract op. Ook al loopt deze tot augustus dit jaar.
Dit lijkt mij meer dan redelijk….

IK BEN HELMAAL KLAAR MET DIT BEDRIJF !

Tommie van Odido 3 maanden geleden

Hey @rsploeger, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Dit is absoluut niet de service die ik gewend ben van ons. Ik ben er voor je ingedoken en zie inderdaad dat er best wat mis is gegaan omdat je op onze lijnmeting online bleek te zijn. Ik heb dit ticket met hoge prioriteit doorgezet. Hopelijk wordt het nu met spoed opgepakt en opgelost. Mijn excuses voor het ongemak.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @rsploeger, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Dit is absoluut niet de service die ik gewend ben van ons. Ik ben er voor je ingedoken en zie inderdaad dat er best wat mis is gegaan omdat je op onze lijnmeting online bleek te zijn. Ik heb dit ticket met hoge prioriteit doorgezet. Hopelijk wordt het nu met spoed opgepakt en opgelost. Mijn excuses voor het ongemak.

We zullen zien, ik heb al meerdere keren aangeven dat er soms een paar uur internet is. En dat doormeten geen zin heeft. 

Het is ondertussen donderdag…………….🤦

Reputatie 7
Badge +9

Hey @rsploeger, we hebben gisteren Guidion voor je aangestuurd. Ik zie dat de afspraak voor vandaag ingepland staat! 

Jup laten we hopen dat het goed gaat...👍🏻

Reageer