Hey Maarten,
Ik baal dat je er zo'n gevoel aan hebt overgehouden!
Nu ik je aanvraag erbij heb gepakt, zie ik dat er door een staking de werkzaamheden van het aanleggen van de glasvezel op jouw adres vertraging heeft opgelopen. Hoe graag ik het ook wil, kan ik op dit moment geen indicatie geven wanneer we kunnen starten met de activatie van je T-Mobile Thuis abonnement.
Eerst moet de glasvezel op jouw adres netjes worden afgewerkt voordat wij kunnen leveren. Geloof mij, wij willen je maar al te graag van een werkend abonnement voorzien! Op de achtergrond houden onze techneuten nauwlettend in de gaten of er al een update komt betreft jouw levering. Zodra er meer duidelijkheid komt, brengen we je zo spoedig mogelijk op de hoogte.
Sorry voor het ongemak!
Dag Pjotr,
Bedankt voor de reactie. Daarbij volgende opmerkingen:
- Je reactie is op zijn best een verklaring voor de vertraging, niet voor de andere punten die op zijn minst zoveel frustratie veroorzaken.
- De verklaring is vreemd: er is op dit adres reeds glasvezel aanwezig. Wele staking zou dan tot " vertraging van aanleg" kunnen leiden?
- Wat mij betreft behoord alles tot jullie levering - ook eventuele aanleg.
Ik stel derhalve vast dat T-Mobile nog steeds geen verantwoordelijkhied neemt, en dat ik nog steeds geen antwoord op een alleszins redelijke vraag heb, hoe leuk verpakt de boodschap ook is.
Maarten
Hey Maarten,
Ik ga voor je achterhalen wat de huidige stand van zaken is en of er al enig zicht is op een installatiedatum. Zodra ik een terugkoppeling ontvang, laat ik je dit gelijk weten in dit topic. Op dit moment kan ik je jammer genoeg nog niet van meer informatie voorzien. Hoe dan ook ga ik je meer duidelijkheid geven zodra ik een update krijg.
Tsja⊠Niet bestaande stakingen als excuus voor werkzaamheden die helemaal niet uitgevoerd (hoeven) worden.
Â
Is inmiddels alweer meer dan 1.5 maand geleden:
- Er is nog niets gebeurd
- Er is nog niet eens een indicatie van wanneer er wel wat gaat gebeuren, laat staan wanneer e.e.a. gereed is.
Ik blijf derhalve bij de conclusie van mij eerste post.
Â
Ironisch genoeg kwam er vandaag een enquete over mijn tevredenheid met T-mobile⊠ra ra wat ik daar heb ingevuld...
Hi @home.maarten, we hebben inmiddels contact opgenomen met de netbeheerder (Reggefiber) en die hebben het op hun beurt weer geĂ«scaleerd bij de aannemer die daadwerkelijk de werkzaamheden uitvoert. We hebben dus zeker niet stil gezeten maar op dit moment is er nog geen concrete einddatum bekend. Zodra er meer duidelijk is hoor je dit uiteraard direct!Â
Het wordt bijna komisch, hoe âreactieâ met âantwoordâ verward wordt: eigenlijk wil ik gewoon dat de zaak nu EINDELIJK geinstalleerd wordt, maar de toch vrij heldere vraag is om mij te vertellen WANNEER dit gaat gebeuren.
Â
Verwijzingen naar een proces, of doorschuiven van de zwarte piet zijn GEEN antwoord, noch is de vrijblijvende mededeling dat âmen zijn best doetâ ook maar enigszins bevredigend.
Â
De antwoorden zijn copy/paste, 30 seconden werk, vinkje bij â beantwoordâ zodat de metrics goed blijven en op naar het volgende gevalletje âpappen en nathoudenâ. Ik ben niet jaloers op de mensen die dit hun werk moeten noemen..