Vanaf woensdag 24 november al geen internet en nog steeds geen oplossing.
ODF LOS knippert rood en PON lampje is uit. Vrijdag de 26ste is een monteur geweest en die geeft aan dat het buiten de woning ligt (mogelijk kabel of wijkkast).
Afgelopen maandag zou de melding zijn doorgezet naar Open Dutch Fiber.
Klantenservice geeft aan tot op heden nog geen reactie te hebben. Ze kunnen blijkbaar geen contact opnemen met Open Dutch Fiber wat heel vreemd is. Alleen '’pushen'’ of de vraag stellen of ze de melding kunnen update. Oftewel als klant kan ik dus helemaal niks en ben ik totaal afhankelijk van wanneer dat bedrijf de melding eens oppakt. Het geven van nieuwe codes voor unlimited internet is niet de oplossing.
Afgelopen 1,5 maand al zulke slechte ervaringen dat ik mij afvraag hoelang dit wel niet gaat duren. Er is totaal geen vooruitzicht en ik dien ook elke keer zelf contact op te nemen om een statusupdate te krijgen. Als dit zo doorgaat dan ga ik eens uitzoeken na wat voor termijn je het contact mag laten ontbinden. Ga namelijk geen maand zonder internet zitten.
Wellicht dat iemand via dit forum de melding wel beter kan oppakken.
Klantnummer staat in mijn profiel.