Hi, had het het liefs op de mail gezet richting iemand die het binnen klantenservice afhandelt, maar blijkbaar moet het zo. Ik heb op 14 december 2018 t-mobile thuis besteld. Eind 2018 hebben we de spullen gekregen in een doos. Gisteren is er iemand van Guidion langs geweest. Deze kon de installatie niet afmaken aangezien internet niet geactiveerd was.
Als ik inlog staat de datum van ingang op 1 januari 2035.
Dit is over 16 jaar. Het zou fijn zijn als het per direct geactiveerd zou kunnen worden.
Kunt u een en ander nagaan, aangeven per wanneer het start en ook controleren vanaf wanneer abonnement kosten in rekening worden gebracht.
Met vriendelijke groet,
Jaques de Hulster
Jouw klantnummer : [verwijderd door moderator ivm privacy]
Bladzijde 1 / 1
Hi Jaques, er zat wat vertraging in de oplevering, excuses hiervoor. Ik zie dat je inmiddels helemaal online bent, mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust en van harte welkom bij T-Mobile Thuis!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.