Ik zou op 3 januari na eindelijk 13 dafen zonder tv en internet gebled worden voor een compensatie voorstel. Maar niks vam jullie gehoord. Alweer jammer.
Oow en die opname box. gewoon al ouderwets te noemen via hdd disk ipv cloud opname.
Vanaf wanneer kan ik weer weg bij t mobile? wat een vreselijk gebeuren allemaal en niks nakomen van een afspraak. Doen jullie hey.spelletje zo snel mogelijk nieuwr klanten ontevreden.maken?
Bladzijde 1 / 1
Hi @ahil , ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat mijn collega op 27-12-2018 al een vergoeding voor je heeft aangemaakt voor de eerste maand. Ik heb zojuist ook voor deze maand een vergoeding voor je aangemaakt! Dit wordt verrekend met je factuur van februari. Hopelijk werkt alles nu naar behoren. Als ik nog iets voor je kan betekenen laat het dan zeker weten, ik zit voor je klaar!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.